Auteur Topic: Aftertalk Poets en uitdeukmeeting  (gelezen 29971 keer)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
Aftertalk Poets en uitdeukmeeting
« Gepost op: 21:51:16, zondag 12 april 2015 »
Ik heb me vandaag weer behoorlijk vermaakt. Vanmorgen weer als eerste aangekomen (jeej, mijn handelsmerk is weer terug!!  :cheer:) in Capelle a/d IJssel. Toen ff met Emu staan praten en alvast gekeken naar het deukje wat er bij mij uit moest. Niet veel later kwam de rest binnen druppelen en begon het uitdeuken. Het deukje wat ik in de achterklep had is er weer op magische wijze uitgehaald door de deukendokter en is niks meer van te zien.

Toen begonnen met het wassen van de Almera. Ik wilde hem laten poetsen door Rens (wat uiteindelijk voor 90% door mijzelf is gedaan maar goed) dus de eerste stap was daarmee gedaan. Alleen het wassen duurde al best lang door allerlei vuil wat sinds 2002 overal tussen zat. Toen de auto eindelijk gewassen was, begonnen met kleien. Zelf heb ik het dak voor de helft gedaan, de achterklep en de achterbumper. Toen ik met de andere helft van het dak wilde beginnen kwam Rens bij me om een korte uitleg te geven over het polijsten. Daarna is Rens verder gegaan met het kleien en ben ik gaan polijsten. Toen ik daarmee klaar was, was de Almera al heel erg opgeknapt, maar nog niet mooi genoeg natuurlijk. Dus nog even met polish in de weer geweest. Toen was de auto aalglad en kon de waslaag eroverheen. Toen ik de auto net in de was had staan was het al bijna half 5 en moest Emu weg. We moesten toen de auto's buiten het hek van het bedrijventerre intje waar het bedrijf van Emu zit zetten omdat hij het hek dicht moest doen. Toen dus de was uitgepoetst en was hij klaar.

Het verschil was als dag en nacht, zo groot. De Almera is echt ontzettend opgeknapt, ondanks wat blanke lakschade op het dak.

Zelf verder weinig echte interactie gehad met de aanwezigen, maar toch hier en daar lekker gekletst met wat mensen die bij me in de buurt zaten terwijl ik aan het werk was. Daarbij oude bekenden gesproken, maar ook enkele nieuwe gezichten gezien. Opkomst was volgens mij wat mager, maar zeker niet ongezellig.

Emu, nogmaals hartstikke bedankt voor de magie op de achterklep en Rens bedankt voor je lessen met polijsten. De rest nog bedankt voor de gezelligheid en op naar de volgende meeting.

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
Re: Aftertalk Poets en uitdeukmeeting
« Reactie #1 Gepost op: 22:18:57, zondag 12 april 2015 »
Je was ook wel beetje de remy aan het uithangen Rik ;)
Het is je vergeven ;) erg mooi geworden je wagen :)

Mijn aanvulling op de dag was niet veel invulling ;)
Deuken van mijn bolide waren op de verkeerde plek om wat aan te doen en waar het wel kon was het plaatwerk te dik.
Tja sterk spul he die oude Nissan's :)

Wat mij dus overbleef was het ouwehoeren en gluren bij al die mooie wagens :)
Ging me erg goed af vooral het kijken hoe de mannen en dame de wagens stonden te poetsen.

Vooral de Laurel werd ik wel blij van maar ja eigenlijk allemaal wel.
Was ook eens leuk die andere Nissan maloten te ontmoeten met dezelfde gekke passie.
Namen onthouden ben ik zeer beroerd in en zal wel aan de leeftijd liggen of mijn drankgebruik in het verleden ;)

Wil jullie allen bij deze bedanken voor een leuke dag en zeker zo leuke praatjes.
Lig nu met een rood hoofd na te gloeien in me bedje wegens het zonnetje(zal het er maar bij zeggen anders komen er praatjes)
maar ook met een lach op me hoofd maar komt ook van het lekkere ritje in de Bluebird.
Die mis ik al wel hoor maar Rens gaat er weer mee aan de gang en dan mag die weer lekker mee naar huis.

Ik zeg bedankt en tot de volgende keer!!

JW
« Laatst bewerkt op: 22:20:37, zondag 12 april 2015 door volvwil »

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #2 Gepost op: 22:36:17, zondag 12 april 2015 »
Heren en Dames, hier alvast de foto's! :)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 22:59:05, zondag 12 april 2015 »
Fokking goeie foto's Kevin.

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #4 Gepost op: 23:12:31, zondag 12 april 2015 »
Fokking goeie foto's Kevin.

Fullsize = PM ;)

Offline Erik_1991

• NCN Forum Member
  • Waarschijnlijk ergens op zee
« Reactie #5 Gepost op: 23:15:17, zondag 12 april 2015 »
Photobomb krijgt een andere definitie door jou Kev :P
Ziet er iig gezellig uit ! :D

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 08:42:41, maandag 13 april 2015 »
Dat ziet er mooi uit en jullie hadden het getroffen met het weer! Als ik ooit weer eens tijd heb kom ik ook een keer buurten op een poetsmeeting, de laatste waar ik ben geweest is wel heeeel lang geleden.

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #7 Gepost op: 09:07:45, maandag 13 april 2015 »
Mooi verwoord, Rik! En wat een geweldige set foto's heb je gemaakt, Kevin 8) Super!

Ik heb mij ook bijzonder goed vermaakt gisteren. Prachtig weer, allemaal zeer gezellige mensen en mooie auto's maakte het tot een sfeervol geheel. Veel gelachen, gepoetst (wat een werk ook :P) en ook een lekker kleurtje opgedaan in het zonnetje.

Was helemaal gaar dat ik gisteravond thuiskwam. Echt zo'n after-zomerdag gevoel.

Bedankt allemaal voor de gezelligheid en zeer graag tot een volgende meet :) Kevin, ik bericht jou nog voor full-size foto's.

Ik heb ook nog een aantal foto's gemaakt welke ik op korte termijn hier zal neerzetten.

Thom

Offline Maaike

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: 10:30:31, maandag 13 april 2015 »
Het was weer een geslaagde meeting! Heerlijk genoten van het zonnetje en hard werkende mannen :)
Mijn N16 ook weer lekker gewassen met hulp van Kevin, alles vastgelegd op de gevoelige plaat. Na de meeting samen met Edwin Kevin naar huis gebracht, dus wij hebben heel Nederland weer gezien. Al met al een geslaagde dag! Bedankt iedereen voor de gezelligheid! :)

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 10:49:25, maandag 13 april 2015 »
Ook ik heb me weer heel erg goed vermaakt. Bij aankomst was Rik er al (chapeau :P) en hij mocht als eerste aan de uitdeuksessie beginnen. In de tussentijd mijn Juke even gewassen, gepolijst en gewaxed om m'n katertje even weg te werken. Hierna Rik aan het werk gezet aan z'n N16 terwijl ik in de tussentijd de kiertjes en rubbers met een borsteltje mosvrij heb gemaakt. Hierna is Rik begonnen met het kleien wat ik twee panelen later voor hem heb afgemaakt zodat hij het polijsten kon leren. Een goede leerling maar het koste me helaas wel een pad, gelukkig afgelopen met een sisser :) Al met al weet Rik nu de basisprincipes van de polijstmachine dus oost-Nederland heeft er een detailer bij :D

Hierna begonnen met een roterende polijstsessie op de Primera van Thom en ook die knapte, net als de N16, in rap tempo flink op. Na de nodige polijstrondes, polishes en waxlaagjes konden waren er twee apetrotse bestuurders vermoeid maar voldaan. Als nagerecht heb ik de Primera van Charlotte nog maar even een waxlaagje gegeven, het is tenslotte een poetsmeeting :D

Al met al een zeer geslaagde en gezellige dag. Juke verlost van dat ene opvallende kleutedeukje, nu weer écht als nieuw :D En volgens mij was Charlotte ook erg blij met haar Primera. Nu weer even bijkomen van het weekend op werk met een sloot koffie.

Tnx allen voor de leuke dag!

Rens

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #10 Gepost op: 11:59:26, maandag 13 april 2015 »
Wat een heerlijk weekend weer, het was gewoon een korte vakantie! Had het echt even nodig gezien de drukte op het werk.
Uiteindelijk kon ik het niet laten om ook Edwin zijn laptop even op te knappen, workaholic much? :D

In eerste instantie zou ik dit weekend de R33 bij de loods neerzetten om hem op te laten knappen, maar was een kleine miscommunicati e. :')
Beestje staat nu even bij Edwin om vervolgens als Rens & Freek tijd hebben er mee aan de slag te gaan. Voelde toch wel apart om je auto achter te laten.

Goed, het weekend. Heerlijk even de vrijdag naar Almaar gereden om daar bij Edwin thuis zijn 020 bier op te drinken en Maaike kwam ook nog even buurten dus het was weer een dolle boel. :)
Toen heerlijk in slaap gevallen en de volgende ochtend Alkmaar onveilig gemaakt, nog even wat rondjes gereden her en der en Alkmaar van binnen gezien.
Was verbaasd over de parkeergarage waar niks maar dan ook niks recht was haha.  :applaus:

Even een hapje gedaan bij de Italiaan en dat was weer heerlijk (what else is new haha).
Weer verder gegaan bij Eddie en toen was het weekend al bijna weer om.
Zondagochtend lekker als bijrijder ingestapt om naar de meeting te gaan, het weer was heerlijk.

Toen op de meeting aangekomen lekker slap wezen babbelen met jan en alleman.
Ook nog even wat nieuwe gezichten gezien, Marcel, en VolvWil.
Na al dat bier van het weekend krijg ik trek en besloot om even een lijst te maken met Mac bestellingen.
Heerlijk eventjes wat gegeten en toen iedereen op de meeting voorzien van eten.

Thom en Rikkert waren zo lekker bezig dat het allemaal bij mij ook begon te kriebelen, dus dan maar de N16 van Maaike gepoetst.
Wou die van Edwin ook nog doen maar die Swagger had geen zin.  O0

Met al dat subwoofergewel d in de blauwe N16's heb ik besloten om zelf ook maar weer eens wat op te pakken qua audio.
Onze NCN Hagenees ook nog even gesproken, die had mijn EPS uitlaat van de N15 eronder zitten!
Ik moest en zou die SR20DE met RVS systeem beluisteren en jawel, zodra het contact omging kreeg ik gelijk weer flashbacks en kippenvel ;)
Those were the days... Heerlijk...

Jan Willem en Ronnie kwamen ook nog even buurten, goed bezig heren ;)

Ondertussen had ik mezelf klem gezet op de achterbank van een N16 om het interrieur schoon te maken, uiteindelijk mezelf bevrijd en alles was gelijk weer fris :D
Veel foto's gemaakt met uiteraard mijn spiegelreflex, ik bedoel de Nokia. :) Rollend en kruipend over de grond om een paar schitterende plaatjes te schieten, eerlijkgezegd zijn ze nog beter gelukt als dat ik had gedacht! :)

Bovendien iedereen weer even lekker gesproken en de dag was eigenlijk zo weer voorbij, lekker kleurtje gekregen ook. ;)
Eenmaal thuis aangekomen (Thanks Edwin & Maaike! Big up! Club life! Shift_braaaaaa u QG18DE) Wat eten gemaakt voor ze en toen was het al gauw half 9.

Eenmaal weer vertrokken maar besloten een bad te nemen na het genot van twee heerlijke koude palmpjes. Voor ik het wist was het alweer laat en heb ik nog even snel de foto's online gegooit, ik kon ze jullie niet onthouden. De foto-modder-eter titel heb ik immers niet voor niets. LOL

Was allemaal erg geslaagd en was weer als vanouds, heerlijk, simpel en geslaagd. Respect naar alle mensen die zijn komen opdagen en zich allen uitstekend gedragen hebben.
Noord/Zuid/Jong/Oud, met jarratel of zonder het kan allemaal! Op naar de volgende meeting. ;)
« Laatst bewerkt op: 12:01:32, maandag 13 april 2015 door Radium69 »

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 12:14:47, maandag 13 april 2015 »
Ja, gelukkig dat Lars er niet was ROFLOL

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #12 Gepost op: 13:10:07, maandag 13 april 2015 »
met jarratel of zonder het kan allemaal! Op naar de volgende meeting. ;)

Dit ook weer ROFLOL :applaus:

Mooi stuk tekst, Kevin! Hulde!

Offline Maaike

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13 Gepost op: 13:10:59, maandag 13 april 2015 »
Ik heb gelachen om je stuk Kevin! Leuk geschreven :)

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 15:49:34, maandag 13 april 2015 »
Ja, gelukkig dat Lars er niet was ROFLOL
K blijf voortaan wel thuis :'(