Wat een heerlijk weekend weer, het was gewoon een korte vakantie! Had het echt even nodig gezien de drukte op het werk.
Uiteindelijk kon ik het niet laten om ook Edwin zijn laptop even op te knappen, workaholic much? :D
In eerste instantie zou ik dit weekend de R33 bij de loods neerzetten om hem op te laten knappen, maar was een kleine miscommunicati
e. :')
Beestje staat nu even bij Edwin om vervolgens als Rens & Freek tijd hebben er mee aan de slag te gaan. Voelde toch wel apart om je auto achter te laten.
Goed, het weekend. Heerlijk even de vrijdag naar Almaar gereden om daar bij Edwin thuis zijn 020 bier op te drinken en Maaike kwam ook nog even buurten dus het was weer een dolle boel. :)
Toen heerlijk in slaap gevallen en de volgende ochtend Alkmaar onveilig gemaakt, nog even wat rondjes gereden her en der en Alkmaar van binnen gezien.
Was verbaasd over de parkeergarage waar niks maar dan ook niks recht was haha. :applaus:
Even een hapje gedaan bij de Italiaan en dat was weer heerlijk (what else is new haha).
Weer verder gegaan bij Eddie en toen was het weekend al bijna weer om.
Zondagochtend lekker als bijrijder ingestapt om naar de meeting te gaan, het weer was heerlijk.
Toen op de meeting aangekomen lekker slap wezen babbelen met jan en alleman.
Ook nog even wat nieuwe gezichten gezien, Marcel, en VolvWil.
Na al dat bier van het weekend krijg ik trek en besloot om even een lijst te maken met Mac bestellingen.
Heerlijk eventjes wat gegeten en toen iedereen op de meeting voorzien van eten.
Thom en Rikkert waren zo lekker bezig dat het allemaal bij mij ook begon te kriebelen, dus dan maar de N16 van Maaike gepoetst.
Wou die van Edwin ook nog doen maar die Swagger had geen zin. O0
Met al dat subwoofergewel
d in de blauwe N16's heb ik besloten om zelf ook maar weer eens wat op te pakken qua audio.
Onze NCN Hagenees ook nog even gesproken, die had mijn EPS uitlaat van de N15 eronder zitten!
Ik moest en zou die SR20DE met RVS systeem beluisteren en jawel, zodra het contact omging kreeg ik gelijk weer flashbacks en kippenvel

Those were the days... Heerlijk...
Jan Willem en Ronnie kwamen ook nog even buurten, goed bezig heren

Ondertussen had ik mezelf klem gezet op de achterbank van een N16 om het interrieur schoon te maken, uiteindelijk mezelf bevrijd en alles was gelijk weer fris :D
Veel foto's gemaakt met uiteraard mijn spiegelreflex, ik bedoel de Nokia. :) Rollend en kruipend over de grond om een paar schitterende plaatjes te schieten, eerlijkgezegd zijn ze nog beter gelukt als dat ik had gedacht! :)
Bovendien iedereen weer even lekker gesproken en de dag was eigenlijk zo weer voorbij, lekker kleurtje gekregen ook.

Eenmaal thuis aangekomen (Thanks Edwin & Maaike! Big up! Club life! Shift_braaaaaa
u QG18DE) Wat eten gemaakt voor ze en toen was het al gauw half 9.
Eenmaal weer vertrokken maar besloten een bad te nemen na het genot van twee heerlijke koude palmpjes. Voor ik het wist was het alweer laat en heb ik nog even snel de foto's online gegooit, ik kon ze jullie niet onthouden. De foto-modder-eter titel heb ik immers niet voor niets. LOL
Was allemaal erg geslaagd en was weer als vanouds, heerlijk, simpel en geslaagd. Respect naar alle mensen die zijn komen opdagen en zich allen uitstekend gedragen hebben.
Noord/Zuid/Jong/Oud, met jarratel of zonder het kan allemaal! Op naar de volgende meeting.