Auteur Topic: Aftertalk Zomermeeting/puzzelrit  (gelezen 16378 keer)

Offline sunnybunny

• NCN Club Member
  • *
  • Geslacht: Man
  • SUNNY - POWÂÂÂÂÂH !!
Aftertalk Zomermeeting/puzzelrit
« Gepost op: 23:02:13, zaterdag 12 juli 2014 »
Neem aan dat de BBQ-ers nog niet thuis zijn, maar ik ben net thuis van de verjaardag.

Topmeeting, hulde aan Jan-Willem en Nicole voor de zeeeeeeeer leuke rit en verzorging.
Zomaar een bos gezien in Zeeland/Brabant en hele een bekende brug  ??? van Nederland.
Ook een leuke groep en veel gelachen. Jammer dat ik niet kon blijven bij de BBQ, was een leuke sfeer onder de leden. Ben benieuwd naar de volgende puzzelrit.

groet Robert en Diana

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
Re: Aftertalk Zomermeeting/puzzelrit
« Reactie #1 Gepost op: 10:24:59, zondag 13 juli 2014 »
Het was een ontzettend geslaagde meeting. Voelde me toerist in eigen woonomgeving en dan vind ik dat je het goed gedaan hebt, complimenten.

Ben benieuwd naar alle foto's van iedereen :)

Offline P11-facelift

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 10:43:58, zondag 13 juli 2014 »
Moet je nagaan hoe ik me voelde Ronald!

Prachtige omgeving daar! Echt Jan-Willem en Nicole.. Van mij een dikke 10 voor de organisatie, de route, de mooie rustplekken, de BBQ enz enz enz enz enz..... Enz

ik ben benieuwd naar de foto's!

special thanks to JW, Nicole, Edwin, Mark en Gerjanne voor de afsluiting van de avond door nog even een MAF adapter te scoren, te monteren en ook gelijk de ecu te resetten. Denk niet dat het anders goedgekomen was naar huis.

en voor de rest ook iedereen bedankt voor de gezellige dag!
zeker voor herhaling vatbaar weer!

Offline Galaxis

• NCN Forum Member
  • Almera N15 SR GA16DE --- Renault Megane Estate DcI
    • Webdesign
« Reactie #3 Gepost op: 12:37:53, zondag 13 juli 2014 »
Goedemorgen... .. middag...

Bedankt voor alle complimenten omtrent de organisatie en de route, dat doet ons goed :) .
Zeer geslaagde meeting met een leuke groep mensen, helaas zat het weer wat tegen maar uiteindelijk hebben we het wel droog gehouden.
Hierbij nog wat plaatjes van de gehele dag, de foto's heb ik geresized voor op het forum :) . Voor de gene die interesse hebben in de volledige foto ( Hoge resolutie ) kan je hier een .rar bestand binnenhalen met alle foto's van de meeting op hoge kwaliteit :)
Link voor de download --> http://galaxisvuurwerk.nl/upload/nissanclub/NCNzomer2014/NCNzomermeeting2014.rar
Dan nu de plaatjes :)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #4 Gepost op: 12:48:12, zondag 13 juli 2014 »
Nice, ben gelijk de zip aan het binnentrekken

Offline Leon-lies071

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 13:52:30, zondag 13 juli 2014 »
Hallo,

Bedankt voor de mooie foto's en een top dag! Dit was onze eerste Nissan meeting en we hopen dat er snel meer volgen! ;D

TNX!

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #6 Gepost op: 15:56:11, zondag 13 juli 2014 »
Hallo allen! ;D

Ook namens ons nogmaals bedankt voor de geweldig gezellige en geslaagde dag gisteren! En uiteraard speciale dank aan Jan-Willem en Nicole voor de sublieme organisatie van het geheel 8) Hele leuke puzzelrit, prachtige stops, prachtige foto's en veel gedachten over 'mosselen met ...?' :o Om daarna de dag af te sluiten met een zeer gezellige en goed verzorgde BBQ.

Het clubgevoel was naar onze mening bijzonder sterk aanwezig en dat belooft veel goeds voor de volgende meetings! ^-^ Ik heb ook nog een zootje foto's, welke ik zo snel mogelijk zal uploaden. Waarschijnlijk morgen. ;D

Bedankt allen!

Thom & Eline

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #7 Gepost op: 17:05:55, zondag 13 juli 2014 »
Ook van mijn kant: super geslaagde meet gehad! De puzzelrit was goed uitgezet door mooie omgeving en daarbij heb ik dan ook weer eens mooie gebieden en dorpjes van NL voorbij zien komen ;) De afsluiter met BBQ was ook goed geregeld en het (meer dan voldoende aanwezige) vlees was heerlijk! :)
Alle thanks to JW en Nicole voor de gehele organisatie en uitzetten van de route. Ik zeg volgende keer een ZeBra meeting ;)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 18:52:10, zondag 13 juli 2014 »
Het was een super geslaagde meet + puzzelrit. Erg mooie route alleen heb ik weinig letters gevonden ROFLOL
De BBQ was ook goed geregeld. Ben wel wat op tijd weggegaan voor een date (voor de geïnteresseerd en, die is goed verlopen en verloopt nog goed ;)) maar de algehele sfeer was echt goed.

Ik wil iedere aanwezige ook bedanken voor de gezellige dag en JW en Nicole bedanken voor de perfecte organisatie van de meet.

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #9 Gepost op: 11:50:53, maandag 14 juli 2014 »
Ziet er goed uit!!

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #10 Gepost op: 13:34:06, maandag 14 juli 2014 »
Ik heb zo te zien iets erg leuk gemist :(... Volgende keer ga ik hier proberen bij te zijn. De foto's zien er goed uit!