Auteur Topic: Uitdeuk/Poets/Raamreparatie en taxatiemeeting 04-05-2014 - ATG Leiderdorp  (gelezen 45222 keer)

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
De meeting is waarschijnlijk nog in volle gang, maar hier alvast wat foto's van vandaag!  :D

Dit is nog een schitterende N14 GTi  8)

Hier wordt gewerkt!  ;D

Heerlijke wagen is dit toch...!!  8)

Here comes thunder!!

:)

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Uitdeuk/Poets/Raamreparatie en taxatiemeeting 04-05-2014 - ATG Leiderdorp
« Reactie #1 Gepost op: 15:59:00, zondag 04 mei 2014 »
Zou iemand mijn washandschoen em droogdoek mee kunnen nemen... bedenk het me net en is net te ver om terug te rijden.

Oh en Marco, bedankt voor het compliment  ;D
« Laatst bewerkt op: 16:07:38, zondag 04 mei 2014 door primera se »

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #2 Gepost op: 17:40:47, zondag 04 mei 2014 »
Was een mooie meeting . Deukje verwijderd en taxatie rapport laten maken, ben benieuwd naar het bedrag

Offline sky13676

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 18:52:14, zondag 04 mei 2014 »
Leuk om kennis te maken met jullie, nog niet iedereen kunnen leren. maar dat komt later nog wel  :)
Was ook gezellig, zie jullie weer bij de volgende meeting :D

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 19:14:05, zondag 04 mei 2014 »
Mooie platen Marco. :)

Offline P11-facelift

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 19:29:48, zondag 04 mei 2014 »
Vannacht maar 3 uurtjes geslapen en dan zo'n eerste meeting van NCN... :D
Was leuk om iedereen die er was te ontmoeten!
Was een geslaagde dag! deukje die door eerdere schadeherstell er verpest was vandaag bij laten werken! Resultaat mag er zeker zijn!
Wou eigenlijk alle 4 de deuren laten doen, maar daar was geen tijd voor helaas.
Dus het is bij die ene deuk gebleven, waar veel tijd in is gaan zitten.... Had hem graag deukvrij gehad maar misschien maar een keertje contact met hem opnemen!

Iedereen bedankt voor de warme ontvangst!
Namen zitten er nog niet helemaal in, maar dat gaat helemaal goedkomen!

Mooie foto's Marco! Zullen er vast wel meer verschijnen! Was in ieder geval een mooie opkomst dacht ik zo!

Rik, wat een mooi spul is dat Dipp zeg! Velgen zijn nog nooit zo schoon geweest :D
Volgens mij had ik de enige auto die vandaag niet gewassen is, maar had er echt de kracht niet voor :D

Rens, bedankt voor de tips kerel... ik gebruik duidelijk veel te veel polijstpasta (en moet toch maar van dat Monello af, want ik heb bij 1 plaatdeel, meer residu dan jij bij alle auto's samen haha)
Misschien even keertje wat inplannen zodat we ff samen aan de slag kunnen met polijsten om te kijken of we die lelijke lakdefecten wegkrijgen!
« Laatst bewerkt op: 19:34:20, zondag 04 mei 2014 door P11-facelift »

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #6 Gepost op: 20:22:02, zondag 04 mei 2014 »
Ben ook nog ff langs gezoomed, was cker gezellig weer ff bij gebeppet met verschillende mensen.

Citaat van: P11-facelift
Rens, bedankt voor de tips kerel... ik gebruik duidelijk veel te veel polijstpasta (en moet toch maar van dat Monello af, want ik heb bij 1 plaatdeel, meer residu dan jij bij alle auto's samen haha)

Dan doe je echt iets heel faut heb hier nooit last van.

@Rik volgende keer weer ff wassen hoor viel nu echt op!
@bestuur viel me een beetje tegen dat Emu en ATG niet op een mcDonalds werden getrakteerd dat heb ik eigenlijk altijd gedaan uit de clubkas. beetje tegenprestatie voor de moeite en tijd die ze erin hebben gestoken.

@allen, ik heb de extractor maar weer opgeruimd...

gr BB

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 20:30:30, zondag 04 mei 2014 »
Komt ie nu mee!!

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 20:31:44, zondag 04 mei 2014 »
Ben ook nog ff langs gezoomed, was cker gezellig weer ff bij gebeppet met verschillende mensen.

@bestuur viel me een beetje tegen dat Emu en ATG niet op een mcDonalds werden getrakteerd dat heb ik eigenlijk altijd gedaan uit de clubkas. beetje tegenprestatie voor de moeite en tijd die ze erin hebben gestoken.

gr BB
Sorry BB. Ik zal volgende keer 's morgens voor de tijd douchen ipv 's avonds van tevoren.

Offline P11-facelift

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 20:33:06, zondag 04 mei 2014 »

gr BB

Ja, dat ben ik met je eens dat ik iets heel faut doe :) Volgens mij gebruik ik 5x zoveel polijstmiddel ofzo  ::)
Daarom betaal ik liever een keer dat het goed gebeurd en ik alle tijd heb om tips en tricks te ontvangen, zodat ik er zelf ook wat meer zin in krijg :)
Laatst 11 uur bezig geweest (wel alle stappen en alles in mijn uppie :P) maar resultaat was t.o.v. de tijd dus niet echt naar mijn zin

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #10 Gepost op: 20:50:59, zondag 04 mei 2014 »
Was een zeer geslaagde en zonnige meeting! Ik heb een leuke dag gehad en wederom een goed gevoel over de vriendelijkhei d van iedereen binnen deze club gekregen:) Super! Zo stond Patrick (P11-facelift) de Mazda 6 van m'n Pa opeens uit te poetsen en kreeg ik van Rik en Rens weer wat tips en poetsspulletje s om te gebruiken ;D Dus toen samen met Rik  maar even de velgen van Patrick weer gedaan. En dat is nou zo mooi; iedereen helpt elkaar en respecteert elkaars rollende materieel. Echt top, wat een sfeer! ^-^

Ook ik word steeds beter bekend met de namen en gezichten maar nog niet alles zit erin ::) Komt vanzelf!

De 6 van m'n Pa kwam overigens binnenrollen als varkensstal en ging weer weg als plaatje. Inclusief nieuwe voorruit dankzij de wederom geweldige service van ATG :D Hopen dat ie er nu weer even zuinig op is...

Ik heb ook nog een paar foto's (iPhone 5 kwaliteit):

Iedereen nogmaals bedankt en graag tot een volgende meeting!

Thom

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 20:54:31, zondag 04 mei 2014 »
Hee Wouter, je was er vanaf lunchtijd. Zowel Marcel als Emu waren aan het lunchen. Nu heeft de club gezorgd voor drinken en koeken waar zij ook gebruik van hebben gemaakt. Even mij op de hoogte brengen van jouw bepaalde gewoontes had ook gewoon gekund lijkt me. Mosterd na de maaltijd noemen ze dat...

Verder heb ik een zeer geslaagde dag gehad. Leuke mensen, lekker gepoetst aan auto's, superlekker weertje. Geniaal!

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #12 Gepost op: 21:11:17, zondag 04 mei 2014 »
idd na de lunch vandaar dat ik het vroeg aan Marcel, maar goed maakt niet uit. Ziet er alleen een beetje suf uit als er mensen van de Mac terugkomen en die hebben niets gevraagd of meegenomen. We komen er tig paar jaar en denk dat dit niet echt een vreemd gebruik was, ook stonden er elk jaar wel treetjes met blikjes etc. Volgens mij is de meeting overgenomen door de NCN en is het dan denk aan de NCN om misschien ff te informeren of er nog bijzonderheden waren of gebruiken? Dan waren de andere misverstanden er ook niet geweest.
Ik heb de wijsheid niet in pacht de ervaring met deze meeting echter wel.

Heb vannacht om 04.30 uur, toen ik klaar was met werken, de extractor klaar gezet om op te halen, heb vanmorgen nog een app gestuurd of hij nodig was, gevolgd door een sms en tja dat het druk was met regelen snap ik maar denk dat er best iemand bereid was geweest om ff 500 m te rijden en dat ding op te halen. Is ook niet gebeurt of gevraagd geloof ik.

Dus kom nou niet met mosterd na de maaltijd, ik heb vanaf het moment de je vz bent geworden altijd gezegd dat je me altijd vragen kon stellen etc. maar dat gebeurt niet (niet nodig waarschijnlijk) en je hebt deze meeting georganiseerd zonder te informeren naar bijzonderheden . Geschoten en gemist noemen ze dat.

Dat de meeting op kleine dingetjes na geslaagd was is te danken aan de club en de sfeer die de leden weten te genereren, het mooie weer en de medewerking van ATG en Emu.

Anyway

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 21:16:28, zondag 04 mei 2014 »
Ik zal me niet bemoeien met de 'mac', maar dat van de extractor had ik wel graag even geweten, want die had ik dan idd wel graag even opgehaald en gebruikt. Maar dat is een leuke voor de volgende keer, als dan dat aanbod nog staat natuurlijk :)

Maar inderdaad zeer geslaagde meeting. Was er vroeg bij vandaag, zelfs de eerste van de club (wat ik niet gedacht had). Weer veel mensen gesproken/lastig gevallen en bedacht me op de terugweg dat het de eerste keer was voor deze meet dat ik met de sunny ben geweest. Helaas was ie niet gepoetst, maar goed kan niet alles hebben :D Wel een beetje dom van mezelf dat ik mijn washandschoen en droogdoek ben vergeten, maar dat is weer een reden om de volgende meeting weer aanwezig te zijn :P

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 21:25:44, zondag 04 mei 2014 »
Ik was ook niet op de hoogte van jij het geregeld had Wouter, anders had ik dat soort dingen natuurlijk opgepakt. Is gewoon iets om rekening mee te houden voor de volgende keer. Het is natuurlijk altijd weer ff iets wanneer je iets voor het eerst oppakt.
Laten we het erop houden dat het een leerschool is voor volgende keer. ;)