Hallo allemaal, mijn naam is patrick alias patjevtec, ik heb vroeger altijd een Honda accord vtec gehad, vandaar m'n alias naam, ik vond m wel grappig dus heb ik m maar aangehouden ,maar goed.
Ik kom uit het Brabantse Veldhoven, ben 37 jaar, getrouwd, 3 kids, en Ik ben sinds 27-02-2014 de trotse eigenaar van een primera p11-144 wagon van 01-2002 met nu 175,000 km op de klok en altijd dealer onderhouden met boekjes erbij. De juiste uitvoering weet ik niet precies maar ik vermoedt een elegance uitvoering. We hebben in het verleden al meerdere nissans gehad waaronder 2 sunny's en een primera wagon uit 1997, deze laatste hebben we weggedaan omdat ie niet meer door de APK kwam. Dus toen maar ff als nood oplossing een Mazda 626 hatchback gekocht uit 1999, ben blij dat we de Nissan tegen kwamen,is toch meer auto, en Nissan is, vind ik, toch 1 van de betrouwbaarder e Japanners. We hopen nog heel lang plezier te mogen hebben van de p11 en natuurlijk ook op het forum.
Zo gauw als ik er achter ben hoe je foto's moet uploaden hier, zal ik wel eens een paar foto's van de p11 plaatsen