Hallo allemaal,
Ik ben Gerard, woonachtig in Flevoland en sinds vandaag trotse (mede)eigenaar van een Bluebird. Voor de Cannonbalrun van dit jaar (in het kort: 5 dagen puzzelrit naar Italie, auto van min. 15 jr out) waren m'n vader, broer en ik nog op zoek naar een auto. Aangestoken door een vriend van me heb ik me verdiept in de Bluebirds - en natuurlijk genoten van het topic van x-trailrijder. Vandaag de deal gesloten en een leuke Bluebird voor weinig op de kop kunnen tikken:

Het is een 2.0 SLX automaat met ongeveer 160k op de teller, body is nog aardig hard maar heeft al wat spuitbusjes gezien. Technisch gezien lijkt 'ie aardig in orde, maar dat moet de tijd verder nog uit wijzen.
Om ook direct maar te beginnen met een paar vragen:
Is dit nu een U11 of T12 model? Ik dacht U11, als leek. Maar er zit toch echt een T12 boekje bij!
Ook zit er een kantelraampje in het dak, met "VH" op het raam geprint. Is dit aftermarket of was het een officiële optie?
Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden en ik hoop jullie nog vaker te zien hier op het forum! Natuurlijk komt er binnenkort een topic over deze auto met daarin alle voortgang. :)