Auteur Topic: Even voorstellen.  (gelezen 12721 keer)

Offline Sharukh

• NCN Forum Member
  • *
Even voorstellen.
« Gepost op: 04:10:58, zaterdag 04 januari 2014 »
Beste Forumleden,

Als eerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!

About me:

Mijn naam is Sharukh Bhoelan, 19 jaar oud en ben woonachtig in Vlissingen, Zeeland.

Ik heb altijd al van Nissan gehouden maar mijn love werd meer toen ik (in Suriname woonde) van mijn stiefvader zijn 1992 Nissan 200SX S13 Chuki kreeg...
Het voertuig was echt bijzonder. Het was ooit door een man gekocht, gekieteld, gecrasht en weer herbouwd. de 1.8L CA18DET werd vervangen voor een 2.4L NA KA24DE, dakraampje werd volledig dichtgemaakt. Hij had ook vrij weinig kilometers gemaakt, maar 47.000.

Heb hem helaas moeten weg doen toen ik weer terug kwam naar Nederland.  :-[

Ben op dit moment autoloos.. heb wel een leuke bak gezien alleen zit te twijfelen of ik hem moet kopen of niet. Het gaat om een 1984 Nissan 300ZX Z31. Maar daar kom ik over een paar dagen nog wel op terug. ^-^

groetjes,

Sharukh

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
Re: Even voorstellen.
« Reactie #1 Gepost op: 09:12:55, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom Sharukh! Een S13 met een KA24? Gaaf zeg. Jammer dat je hem niet meer hebt. Heb je nog foto's van de S13?

Z31 zijn ook erg leuke auto's. Succes met je zoektocht naar een nieuwe nissan!

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 11:25:13, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom bij de club! Een z31 is erg gaaf maar let wel goed op roest, het is toch een auto van 30 jaar oud. Zeker ook op een brug zetten voordat je over gaat tot koop. Ben je opzoek naar een turbo of de ongeblazen versie?

veel plezier hier!

Offline Black Beast P11 GT

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 12:51:22, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom hier!  Z31 zijn leuke bakken lees maar rond op het forum er zijn genoeg verhalen denk ik. We zijn even oud zie ik ;) Er zijn genoeg mensen met meer ervaring. Wij kunnen veel van hun leren.

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 14:01:41, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom op het forum.

Offline Sharukh

• NCN Forum Member
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 14:13:49, zaterdag 04 januari 2014 »
@Kai was zeker een gave bak! Ik zal de foto's zoeken en dan hier showen.. als ik mn oude toestel nog vind  :P

@x-trailrijder ja daar kijk ik altijd als eerste naar, ik zal zo ff een linkie plaatsen van de marktplaats advertentie (als dat mag). Turbo of NA maakt voor mij niks uit.

@Black Beast P11 - ja zeker. Het zal hier zeer leerzaam worden :)

Offline MarkW

•  NCN Spambot detector
  • NCN Forum Member
    • Skyline
« Reactie #6 Gepost op: 14:23:44, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom. :)

Gaat het om deze? http://link.marktplaats.nl/758779533 Dit is namelijk de enige 84er die ik zo snel kan vinden op Marktplaats.

Ziet er op de foto's niet verkeerd uit. Ander luchtfilter en andere claxon zijn de enige dingen niet origineel als ik dat zo zie. Alleen de termen "Loop of sloop" en "APK verlopen" zijn minder positief.

Offline Sharukh

• NCN Forum Member
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 14:36:43, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom. :)

Gaat het om deze? http://link.marktplaats.nl/758779533 Dit is namelijk de enige 84er die ik zo snel kan vinden op Marktplaats.

Ziet er op de foto's niet verkeerd uit. Ander luchtfilter en andere claxon zijn de enige dingen niet origineel als ik dat zo zie. Alleen de termen "Loop of sloop" en "APK verlopen" zijn minder positief.

Hi Mark, het gaat indd om die. ik heb de eigenaar ook al een mailtje gestuurd om te vragen van hoe en wat. Wie weet, mochten de kosten niet al te hoog worden kan ik er een een project van maken.

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #8 Gepost op: 14:52:42, zaterdag 04 januari 2014 »
Welkom hier! Ben benieuwd naar foto's van je s13 :D Heel veel succes met je zoektocht naar een mooie Nissan ;)