Hallo allemaal,
Ik wil mijn even voorstellen op het forum. Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van een Nissan Primera Sport Plus uit het jaar 2000. In het verleden heb ik veel informatie gehad, waar zelfs de dealer geen antwoord op kon geven.
In een periode van ongeveer 2 jaar heb ik verschillende auto's van verschillende merken gehad, maar toch kon het niet het merk Nissan vervangen. Sterker nog Nissan rijden zit in mijn familie en wij rijden met veel plezier dit merk.
Autoweek heeft mijn in het verleden uitgenodigd, omdat ik brutaal een keer een brief schreef waarom hun geen nissan hadden getest en alleen hun standaard VAG groep.
Zie link:
http://www.autoweek.nl/klokjerond/208/nissan-primera-20-invitationDeze auto heb ik met veel plezier gereden zonder problemen en vandaar mijn Primera hedendaags. Het is een Primera P11-144 station in de uitvoering Sport Plus. Deze Primera heb ik gekocht met behulp van de koopwijzer die op het forum staat. Ik weet niet hoe je foto's upload, maar ga op onderzoek en deze volgen nog...
Met vriendelijke groet,
Igor Petrovic