Auteur Topic: Voorstellen Sunny gti  (gelezen 23872 keer)

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
Re: Voorstellen Sunny gti
« Reactie #15 Gepost op: 16:21:52, dinsdag 29 oktober 2013 »
Er zit een 2,5 inch sportuitlaat zonder cat onder en hij heeft een spaghetti spruitstuk.
Bovenin loopt hij letterlijk als een sunny, alleen stationair loopt hij behoorlijk onregelmatig en valt hij af en toe uit.
Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn met een standaard ecu. Of dat ik er een stand alone ecu op moet zetten om hem onderin iets beter af te stellen.

Aah duidelijk. Volgens mij lukt het niet om je standaard ECU af te stellen maar dat weet ik niet 100%. Bij mijn skyline lukt het in ieder geval niet. Ik heb zelf een andere ECU gekocht en dat laten remappen door een tuner op een testbank. Hierdoor loopt mijn auto weer als een zonnetje en natuurlijk extra vermogen erbij :).

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 16:33:09, dinsdag 29 oktober 2013 »
Ik zou idd even contact opnemen met jeroen330. Kan veel helpen weet ik uit ervaring.

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #17 Gepost op: 16:47:25, dinsdag 29 oktober 2013 »
Welkom hier! Ben benieuwd of je met die upgrades wel echt 200pk onder de kap hebt :) Veel plezier in ieder geval met je Sunny!

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #18 Gepost op: 17:08:54, dinsdag 29 oktober 2013 »

Bovenin loopt hij letterlijk als een sunny, alleen stationair loopt hij behoorlijk onregelmatig en valt hij af en toe uit.

dat word ook veroorzaakt doordat je scherpere nokken assen hebt, een tripje langs jeroen kan nooit kwaad :)

Offline CasN

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #19 Gepost op: 17:27:17, dinsdag 29 oktober 2013 »
Kijk duidelijk! Ik wacht eerst even op mijn salaris ;D dan zet ik er een andere ecu op en laat ik hem mappen. Bedankt voor de info, waar heb jij je ecu gekocht!
Aah duidelijk. Volgens mij lukt het niet om je standaard ECU af te stellen maar dat weet ik niet 100%. Bij mijn skyline lukt het in ieder geval niet. Ik heb zelf een andere ECU gekocht en dat laten remappen door een tuner op een testbank. Hierdoor loopt mijn auto weer als een zonnetje en natuurlijk extra vermogen erbij :).

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #20 Gepost op: 17:40:11, dinsdag 29 oktober 2013 »
Ik heb mijn ecu, apexi power fc, bij een particulier gehaald omdat apexi ze meer maakt. Verder zijn er genoeg soorten ecu's te verkrijgen. Ik heb vaker gezien dat sr20de rijders een nistune gebruiken. Of het een goede is durf ik niet te zeggen. Ik zou zeggen zoek hier ff op het forum of google ff naar andere verhalen en ervaringen van sunny gti's eigenaren. Je zult vast iets vinden!
« Laatst bewerkt op: 17:45:14, dinsdag 29 oktober 2013 door Kai »

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #21 Gepost op: 18:05:00, dinsdag 29 oktober 2013 »
Welkom!
 ik zou zeggen lees je nog veel in over ecu en mappen en diverse aanpassingen.
Als je alleen maar al zal gaan googlen naar sr20 en tuning kom je al een heel end ;)

Offline CasN

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #22 Gepost op: 23:18:09, dinsdag 29 oktober 2013 »
Ik ga even op onderzoek uit, in ieder geval thanks voor de info.