Even een edit van m'n eerste post ;D Er zijn inmiddels foto's namelijk en er is het eea aan gedaan.
Voordat ik het hele forum vol ga spammen (nee geintje) zal ik mezelf maar even voorstellen...
Ik ben jesper en eigenaar van m'n eerste wagentje, een sunny. Een 1.3 HB S6 (SLX). Tis een oud beestje (uit '88) maar rijd nog steeds prima, de vorige eigenaar is een goede bekende van me en die heeft em al goed mis- en gebruikt en nog spint ie vrolijk verder. Heerlijk zo'n degelijke auto haha. (Nouja, af en toe een probleempje, maar geen rare dingen) Voor mij is het een ideale start auto, net student-af en nog geen dikke rekening op gebouwd :-[
Zoals ik al vermeld had waren de achterschokdem
pers lek en dienden dit jaar vervangen te worden. Welnu, dat is gedaan. (60 voor nieuwe veerpoten en 30 voor het eronder zetten :D )
Daarnaast nog het kleine werk, luchtfilter, bougies en rotor+kapje vervangen. Inmiddels zit ook de radio vast in een slede zodat ik em niet elke keer kwijt raak als ik rem... (vervelend als je daarna niet meer bij de volume knop kan) Verder had ik een leuke sportgrill op de kop getikt (met dank aan Gerben, sorry X-trail ::) ) Die is dus inmiddels ook gemonteerd en werkt errg prima.
De ruitenwissers heb ik ook maar gepimpt want die waren in erbarmelijke staat. De armen waren zwart, maar dat bleek tape te zijn... toen ik dat er af haalde bleek er blank alu onder te zitten met wat zwarte verf resten. Dusss schuurpapiertj
e, ff hobbyen en wat blanke tectyl erop et voila: een prachtig resultaat

(alles beter dan tape)
Genoeg geouwehoerd, hier de foto update!

En dan maar het bewijs dat de verstralers het ook echt doen 8)

Dat was em dan weer! Of en wat er hierna nog aan gaat gebeuren zullen we nog wel zien haha