Hallo Nissan clubleden!
Ik ben Mark. Ik ben 18 jaar en kom uit het zonnige zuiden. Op advies van Wack Demon heb ik besloten om ook hier te registreren.
Mijn liefde en passie voor auto's begon van jongs af aan en daarom studeer ik nu ook Automotive Management op het Fontys te Eindhoven. Mijn liefde geldt vooral voor japanse auto's. Samen met mijn vader ben ik een aantal jaar geleden begonnen om Japanse exoten naar Nederland te brengen. Ik weet nog dat ik voor het eerste een Skyline of een Supra zag en op slag verliefd werd. Van het een kwam het ander en onderhand staan er 4 jappen voor de deur en hebben we in totaal al 3 Supra's naar Nederland gebracht. 2 Non turbo's, eentje voor een kennis en de andere voor eigen gebruik, deze is vorig jaar verkocht. Hiervoor is een twin turbo uit 1994 in de plaats gekomen. Hiervoor heb ik nog een complete 356mm Big brake kit liggen die er binnenkort opgaat(6 pots voor, 4 pots achter)

Links is onze twin turbo. Komen binnenkort nieuwe velgen op, de BBK en nog een aantal dingentjes. Rechts is de non turbo van een kennis van ons.

Ook bezitten wij een Nissan Skyline R33 GTS25T 4 deurs uit 1994 met een lijst van modificaties(Intercooler, uitlaat, turbodruk, gemodificeerde inlaatspruitst
uk,etc). Deze staat tevens te koop maar daar hebben wij geen haast mee. Alleen aan iemand waarvan we het gevoel hebben dat degene echt voor de auto zal en kan zorgen.

Ik heb de Datsun Z-serie altijd een mooie auto gevonden en met geluk vond ik op mijn 18de verjaardag een te koop, ben er dezelfde dag nog naartoe gegaan en de deal gesloten. Vanaf dat moment was ik in bezit van een Datsun 260Z 2+2 uit 1977 die op dit moment voor een deel uit elkaar ligt. Langzaam aan restaureer ik mijn Datsun. Door een aantal tegenslagen ben ik niet waar ik zou willen zijn maar dit komt nog helemaal goed. Hiervoor kan ik als mensen erin geintresseerd zijn een project topic voor openen.

Onderdelen zijn schaars dus alle hulp is welkom!
Hierbij zijn we bij de laatste auto beland: de daily driver. Dit is niets speciaals. Een zwarte Honda civic 1.4 City uit 1997.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze maar gerust.