Alweer even geleden. Door herexamens en andere schoolzaken heb ik nog weinig kunnen doen.
Vandaag was het anders. Heb hem nog eens een leuke verwen beurt gegeven.
Onlangs door buurman laten nakijken. Alles was in orde, koffer is gemaakt, er zit een nieuwe oliefilter onder (eentje van MAN), 50/50 Synthetische Olie. Remmen kunnen nog een tijdje mee. Vandaag nieuwe wissers geplaatst, ineens de Aero Twin van Bosch.
Volgende week een Claybar gaan halen, dan is er een nieuwe levering uit de VS, nu zijn ze blijkbaar allemaal op. Het is echt wel nodig aangezien mijn motorkap aanvoelt als schuurpapier. Is het voldoende als ik enkel de Quick Clay Starter Kit aankoop of kan ik voor de hele auto te doen beter ineens de Smooth Surface Clay Kit halen?
Heb nog een klein ongemak, elke keer als ik de ventilatie aanzet krijg ik miniscule blaadjes in de auto. Elke dag stofzuigen is wel een beetje erover. Ik zie ze liggen in de gaatjes onder mijn wissers, maar ik kan er niet aan.
Weet er iemand of het mogelijk is om die plastic weg te halen? Rode cirkel op foto. Want dan kan ik alle blaadjes in 1 keer weghalen.