Auteur Topic: Mijn almera N15  (gelezen 31656 keer)

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • NCN Paparazzi!
Re: Mijn almera N15
« Reactie #30 Gepost op: 00:26:44, maandag 03 september 2012 »
Jij hebt een type 2 almera die gemaakt is van 1998 tot 2000.
Misschien dat ze die verward hebben met die van 1999 tot 2001.

De laatste almera N15 is namelijk in 2000 gemaakt en niet in 2001.

Offline raycer

• NCN Forum Member
  • need for speed
« Reactie #31 Gepost op: 22:01:04, maandag 03 september 2012 »
hellowa landgenoot!

om even duidelijkheid te stellen, je wagen is van 1998, je hebt de facelift versie ( zie koplampen en grille en achterlichten)

Een SR versie heeft idd een 1.6 ( ga16) motor.
Een S heeft de gti bumper met als optie mistlampen en andere velgen.

Uw uitvoering is de cosmic versie, ik heb nl net dezelfde gehad maar dan een diesel.

Nette wagen, wel jammer van de schade!
Bekijk ook eens de zijdorpels, daar zijn ze gevoelig aan

Offline chewie87

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #32 Gepost op: 16:26:39, zaterdag 12 januari 2013 »
Het is al even geleden dat ik hier heb gepost. Tot nu toe gaat alles nog goed met de wagen :)

Ik zeg ook 'tot nu toe', want ik heb iets minder leuk ontdekt met de huidige vriestemperatu ren.

Het raam van mijn linkerachterde ur zit een beetje los. Het hangt nog vast enz, maar je kan het met rubber en al bewegen. Dit is niet echt de bedoeling. Het is, vermoed ik, ook de oorzaak dat mijn auto van binnenin aanvriest bij negatieve temperaturen.

Bij de lagere temperaturen is er al heel snel een wasem aan de binnenkant van de ruiten waarneembaar. Maar bij negatieve temperaturen is het dus een laagje ijs dat er, net zoals aan de buitenkant, op ligt.

Is dit normaal? Kan ik gewoon de rubber plakken met wat lijm of kan ik beter het hele raam vervangen?

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #33 Gepost op: 18:35:28, zaterdag 12 januari 2013 »
Lijkt me niet normaal dat je raam los zit. Maar hoe bedoel je dat je het met rubber en al kan bewegen? En welke rubber? Je zou eventueel een foto of filmpje kunnen maken om het wat duidelijker te maken. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat er ijs aan de binnenkant van je raam komt te zitten, je hebt dus een vochtprobleem wat waarschijnlijk veroorzaakt word door het rubber waar je het over hebt.