Hallo allemaal,
Vanaf morgen ben ik weer de trotse bestuurder van een Nissan.
Vandaar dat ik ook maar gelijk een nissan club op zoek voor de handige weetjes, gezelligheid en verdere informatie.
In het verleden al 2x een nissan in het bezit gehad en dat is altijd goed bevallen.
Nadat mijn eerste autotje, een peugeot 106, het begeven had kreeg ik de mogelijkheid de auto van mijn oom over te nemen voor een paar centen. Dit was mijn eerste ervaring met nissan, een nissan primera 2.0i p10 die flink wat kilometers had gemaakt en nog wel een jaar of 2 mee kon.
Toen deze het na 290.000 km begeven had en de versnellingen niet meer vast wilde houden werd het tijd voor een nieuw beestje. Na een paar weken zoeken kwam ik bij mij in de buurt een nissan sunny 1.4 clair edition tegen.
Mooie auto met leuke opties voor een goede prijs.
Ook hier 2 jaar in mogen sturen met veel plezier.
Daarna een seat ibiza 1.4 6k copa uit 1998 gekocht en ook hier met veel plezier in gereden. Maar na 3 jaar en 50.000 km verder is ook deze auto aan vervaning toe.
Nu 2 weken geleden begonnen met de zoektocht naar een andere auto.
Ik kwam een mooie Nissan Almera n15 1.4 uit 1999 tegen.
Gisteren wezen kijken, proefrit gemaakt en eigenlijk meteen al onder de indruk.
160.000 km op het klokje, alle boekjes aanwezig en vanaf dag 1 van z'n bestaan keurig alle beurten gehad bij de nissan dealer. Ik kijk nu al uit naar morgen om mn nieuwe beestje op te mogen halen.