Hoi allemaal,
Ik wil me graag even opnieuw weer voorstellen als clublid.
Eigelijk willen we ons voorstellen het hele gezin is inmiddels besmet met het nissan virus

opnieuw????? ja eigelijk wel in het verleden zijn we al lid geweest van de ncn als 1 van de eerste leden helemaal in het begin van deze club.
Na een paar jaar zijn we er eerst mee gestopt maar nu toch weer lid geworden.
Even over ons.
Mijn naam is Henk mijn vrouw heet Marga of te wel willepietje forum,s naam en onze kinderen Anouska en Vince van 6 en 3.
We wonen in het mooie dorp Wildervank in de gemeente Veendam [prov Groningen]
en onze gezamelijke hobby is natuurlijk auto,s.
In en om ons heen zie je er ook genoeg van ;D
Het is voor mij eigelijk al vroeg begonnen met auto,s het opknappen veranderen en restaureren van vooral nissan en dkw.
Mijn eerste auto zou hoe dan ook een nissan worden en worden aangepast na mijn eigen smaak.
In 1994 was het dan ook zover mijn eerste auto werd gekocht een nissan sunny n13 1600 slx sedan bj 87 met schade.
De auto had front schade bijna de hele voorkant werd met behulp van familie vernieuwd en daarna kon de rest aangepakt worden.
De auto werd voorzien van een foha spoilerset rondom, luchthappers in de motorkap, sport gril, 15inch velgen, verlaagt strakke achterklep ,dubbele uitlaat en werd opnieuw gespoten in 2 bmw parelmoer kleuren.
Later werd de motor vervangen door een ca16de motor uit een sunny gti en later voorzien van een turbo en intercooler.Ee
n hele lekkere en snelle auto is dat geworden waar mensen het nu nog af en toe over hebben.
Helaas was de auto na vele jaren rijplezier helemaal op

Hier is het mee begonnen :)





Na een tijdje een Alfa 155 tdi en een Datsun 120y coupe 1.4 te hebben gereden begon het nissan virus weer op te dagen.
de Alfa is weg en de Datsun staat mooi op stalling die word in de jaren ook aangepakt.
We hebben eerst nog 3 nissan sunny b12 gti coupe,s gehad waarvan 2 met een ca18det.
2 werden gesloopt en 1 is verkocht aan een clublid.
Daarna zijn we overgestapt op meerdere s13 ,200sx.
Waarvan 1 geheel uitelkaar is gegaan en totaal opnieuw opgebouwd is.
De auto is nu voorzien van rondom spoilers, carbon motorkap in de kleur candyred ,18 inch veilside velgen, leren interieur en een geheel opnieuw opgebouwde ca 18det of te wel nu is het een ca19det met top mounted greddy hybride turbo bijna alles aan de motor is costum en nieuw geschatte vermogen ongeveer 340 a 350 pk en ging in 4.8 sec naar de 100.
Er moet eigelijk nog grotere injectoren in en een nistune ecu de 5x 444cc injectoren kunnen het niet aan en de ecu ook niet helemaal
de plannen zijn om de auto weer deels uit elkaar te halen verder aanpassen door middels van een andere voorkant [r33gtr] plus een rb25det de auto moet verder nog verbreed worden [achter ongeveer 12cm] en de planning is om er een 100nx targa dak op te maken dus plannen genoeg.
Dit is de auto waar het om gaat tevens onze trouw auto ::)

We hebben nog een paar projecten bv mijn P10 2.slx op gas g3.
Ook deze auto is compleet van a tot z uitelkaar geweest en voorzien van spoilers ,motorkap met een stalen luchthapper ingelast en voorzien van 2 kleuren namelijk candygold en zwart met parelmoerflake
s.
De velgen die er nu onder zitten zijn 16 inch van borbet type a die zijn ook onderhanden genomen ze zijn grotendeels gepolijst en zwart gespoten.
De interieur is geheel aangepast en costum zoals de dashboard, hoedenplank, deurpanelen dit allemaal voor een high end installatie met merken als orion ,a/d/s, dynaudio ,audiocontrol bijna allemaal high end old school apparatuur.Dit word verder nog een reuze klus
er is verder een andere motor in gekomen maar word dit jaar voorzien van een andere motor een sunny gti 2.0.
De huidige motor heeft startproblemen omdat de nats dwars zit en ik helaas geen complete nats set kan vinden heb ik een primera sri gekocht waar deze motor al in zat compleet met een g3 instal dus dat komt goed uit de motor moet wel eerst geheel na gekeken worden maar dat komt wel weer goed.

Dan de auto van Marga :)
Dat is een p11-144 estate elegance sport full options bj 2002.
De 2.0 op g3 is voorzien van een open luchtfilter ,spagetti spruitstuk ,rvs uitlaat en rvs demper,
zwarte vol leren interieur, kw verlaagd 6cm.
En heeft 2 setjes velgen 1 set tsw razor 17inch zwart gespoten en de fabrieks set ook zwart gespoten deze is voorzien van winterbanden.
Voor de rest zit er een 2 din radio een pioneer avic hd3bt in de dashboard is zo aangepast dat die er wel in wil.
Het leuke van deze auto is het is een ex lease auto geweest van advocaten kantoor ernst en young uit amsterdam.

De laatste is een Skyline r33 gtr links gestuurt de auto komt namelijk uit dubai en is omgeboud in usa naar lhd.
De auto was voor de onderdelen bedoeld ik heb hem eerst gekocht om hem weer op te bouwen maar de auto heeft helaas best veel missende onderdelen en heeft veel bodemschade

De planning is om hem deels weer te gebruiken voor de 200sx zoals de front en de achterspatbord
en de rest is grotendeels de verkoop in gegaan.

Tot zover eerst mijn voorstel gedeelte er zal nog wel meer volgen, bijvoorbeeld in de project topics.
Er zullen wel wat meer foto,s verschijnen op dit forum
Heb je nog vragen of opmerkingen vraag maar raak hoor :cheer:
mvgr Henk ,Marga en de kids :)