Een goedenavond allemaal,
hierbij stel ik me ook voor op dit forum, sinds vorige week ben ik namelijk in het bezit van een Primera p10 met een sr20de(125 pk).
Even over mezelf, ik ben dus jimmy ben 20 jaartjes jong en werk/school als 2e autotechnicus in opleiding(nu bezig met 2e jaar), woonachtig in rotterdam en dit is al me 3e auto haha. Ik ben begonnen in een volkswagen polo coupe,
gewoon een simpel ding met een 1300tje, hier heb ik een jaar in gereden en daarna naar de sloop gebracht, want de roestduivel had
toegeslagen. Toen heb ik een Peugeot 306 2.0 8v gekocht, leuk ding alleen nu beginnen er een beetje veel problemen mee te komen dus gaat die de deur snel
uit. Nu heb ik dus via mijn werk een ingeruilde Primera p10 op de kop kunnen tikken voor de prijs waar je normaal 4 banden voor heb. Auto ziet er voor ze
leeftijd verrasssend goed uit, alleen bij het rechterachter portier lichte roestvorming bij de dorpel. Voor de rest zit er ook een airco op die goed werkt,
en nu komt het mooie, auto komt van eerste eigenaar en is altijd vanaf 1996 tot nu dealeronderhou den. Maargoed, volgende week ga ik erin rijden, dus dan
zal ik ook een paar foto's ervan maken.
Mijn plannen met de auto, Eerst een flinke polijst/wasbeurt geven zodat die weer lekker gaat glimmen want de lak ziet er nog goed uit. Verder moet ik de
klepdekselpakk ing vervangen want die zweet een beetje. Voor de rest rijd en doet de wagen het perfect, en wil ik hem wat vlotter maken. Dit wil ik als
eerste gaan doen met het monteren van een cai en een spaghetti spruitstuk(is dit laatste mogelijk met voor de rest originele uitlaatlijn?) en dan eventueel
ook nog de software aanpassen en ontsteking vervroegen. En verder wil ik nieuwe originele bumpers plaatsen(huidige zijn niet echt mooi meer) en het
interieur een opfrisbeurtje geven.
Dit zijn mijn plannen tot nog toe, en ik kan niet wachten tot volgende week haha.
Mvg,
Jimmy