Auteur Topic: Jimmy stelt zich voor  (gelezen 15994 keer)

jvh

• Gast
Jimmy stelt zich voor
« Gepost op: 18:47:11, maandag 17 oktober 2011 »
Een goedenavond allemaal,

hierbij stel ik me ook voor op dit forum, sinds vorige week ben ik namelijk in het bezit van een Primera p10 met een sr20de(125 pk).

Even over mezelf, ik ben dus jimmy ben 20 jaartjes jong en werk/school als 2e autotechnicus in opleiding(nu bezig met 2e jaar), woonachtig in rotterdam en dit is al me 3e auto haha. Ik ben begonnen in een volkswagen polo coupe,
gewoon een simpel ding met een 1300tje, hier heb ik een jaar in gereden en daarna naar de sloop gebracht, want de roestduivel had
toegeslagen. Toen heb ik een Peugeot 306 2.0 8v gekocht, leuk ding alleen nu beginnen er een beetje veel problemen mee te komen dus gaat die de deur snel
uit. Nu heb ik dus via mijn werk een ingeruilde Primera p10 op de kop kunnen tikken voor de prijs waar je normaal 4 banden voor heb. Auto ziet er voor ze
leeftijd verrasssend goed uit, alleen bij het rechterachter portier lichte roestvorming bij de dorpel. Voor de rest zit er ook een airco op die goed werkt,
en nu komt het mooie, auto komt van eerste eigenaar en is altijd vanaf 1996 tot nu dealeronderhou den. Maargoed, volgende week ga ik erin rijden, dus dan
zal ik ook een paar foto's ervan maken.

Mijn plannen met de auto, Eerst een flinke polijst/wasbeurt geven zodat die weer lekker gaat glimmen want de lak ziet er nog goed uit. Verder moet ik de
klepdekselpakk ing vervangen want die zweet een beetje. Voor de rest rijd en doet de wagen het perfect, en wil ik hem wat vlotter maken. Dit wil ik als
eerste gaan doen met het monteren van een cai en een spaghetti spruitstuk(is dit laatste mogelijk met voor de rest originele uitlaatlijn?) en dan eventueel
ook nog de software aanpassen en ontsteking vervroegen. En verder wil ik nieuwe originele bumpers plaatsen(huidige zijn niet echt mooi meer) en het
interieur een opfrisbeurtje geven.

Dit zijn mijn plannen tot nog toe, en ik kan niet wachten tot volgende week haha.

Mvg,
Jimmy

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Wie laag wil zijn moet omrijden
    • Zeurdoos.com
Re:Jimmy stelt zich voor
« Reactie #1 Gepost op: 18:59:08, maandag 17 oktober 2011 »
Nou welkom en veel plezier hier en mijn de P10 O0

Offline rob

• NCN Forum Member
  • 日産 マーチ CG13DE
    • Website from The Black Pearl
« Reactie #2 Gepost op: 19:05:10, maandag 17 oktober 2011 »
welkom op het forum

Offline Wout-P11½

• NCN Spambot detector
  • NCN Club V.I.P
  • *
  • Alles moet kapot :)
« Reactie #3 Gepost op: 19:18:15, maandag 17 oktober 2011 »
Welkom hiero!

Ben wel benieuwd naar wat foto's!
Veel plezier met je P10, dat zijn goeie auto's!  O0

Offline huub-N15

• NCN Forum Member
  • als je bier warm wordt dan drink je te traag
« Reactie #4 Gepost op: 20:41:39, maandag 17 oktober 2011 »
Welkom ;)

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 21:32:38, maandag 17 oktober 2011 »
Welkom op het forum.

Offline peterschroten

• NCN Forum Member
  • Seat Leon & Nissan Sunny N14 GTI-R
« Reactie #6 Gepost op: 15:51:57, dinsdag 18 oktober 2011 »
Welkom ;)

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #7 Gepost op: 15:59:48, dinsdag 18 oktober 2011 »
Welkom! Ben benieuwd naar de fotos.

jvh

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 22:24:23, dinsdag 18 oktober 2011 »
Nou, meteen even een kleine update. Had vandaag in de pauze even me dak gepolijst en gepoetst want deze was erg dof, na een half uurtje flink doorknallen was me dakje weer mooi en zo goed als nieuw. Alleen nu het volgende probleem, de rest van de auto ziet er nu dof uit vergeleken met het dak haha. Maargoed aankomend weekend ga ik maar even de hele wagen doen en ook meteen de binnenkant een flinke opfrisbeurt geven als ik toch bezig ben. Ben ook opzoek naar 4 leuke velgjes gewoon 15'' waarop ik dan zomerbanden gaat zetten en dan op het staal wat er nu onderzit een setje winterbanden. Ik zal morgen ook meteen even wat foto's maken. Ik werk trouwens voor de gene die het zichzelf afvragen bij autobedrijf Suzuki Verhoeve, weet niet of iemand er bekend mee is aangezien we hier op een nissan forum zitten hahaha.

Tevens ben ik nu een beetje in me vrije tijd te leren om te lassen, hoef het helemaal niet perfect te kunnen, maar gewoon om een fatsoenlijke las te kunnen aanbrengen. Dus nu had ik bedacht dat ik gelijk een mooi testobject heb, namelijk me eigen auto, wil er namelijk graag zelf een uitlaat onder proberen te maken. Tevens wil ik ook de roestschade bij deur rechts achter(is nog oppervlakkig gelukkig) netjes opschuren en opnieuw spuiten. Heb vanmiddag ook meteen een bus tectyl gekocht, ga morgen denk ik ook even de onderkant en dorpels in ze geheel tectyleren, hier zit nog geen roest en dat wil ik graag zo houden. Heb vandaag ook me klepdeksel pakking besteld, dus die zal er morgen/overmorgen ook wel zijn dan kan ik die in het weekend ook gelijk vervangen.

Ook ga ik als ik hem overschrijf(moet eerst me peugeot nog kwijt word volgende week door een handelaar opgehaald) meteen een verse apk erop zetten, heb hem natuurlijk al helemaal nagekeken dus is gewoon een kwestie van afmelden en klaar.

Maargoed plannen genoeg en te weinig tijd zoals altijd haha. Morgen zal ik meteen de foto's uploaden!

Mvg,
Jimmy

Offline The Mini R

• NCN Club Member of the Month MEI
  • NCN Club Member
  • *
  • Jong geleerd is oud gedaan
    • http://www.geocities.com/gtirmania
« Reactie #9 Gepost op: 06:28:17, woensdag 19 oktober 2011 »
Welkom en veel plezier de Prim. :)

Offline tijn1979

• NCN Trein 'Meester'
  • NCN Forum Member
  • I Like It
« Reactie #10 Gepost op: 09:07:46, woensdag 19 oktober 2011 »
Kijk, dat is nog een knappe bak.
Als je ons helemaal blij wilt maken, maak je een paar foto's en plaats je die in dit topic zodat wij jou auto kunnen bewonderen.
En tja het opknap-tune-mooi maak virus is zeer besmettelijk.

jvh

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 17:14:12, woensdag 19 oktober 2011 »
Hier dan de beloofde foto's:

/img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WEZLQ3WH.jpg[/img]

En dan als laatste nog het volledig afgestempelde onderhouds boekje:

« Laatst bewerkt op: 17:16:11, woensdag 19 oktober 2011 door jvh »

Offline tijn1979

• NCN Trein 'Meester'
  • NCN Forum Member
  • I Like It
« Reactie #12 Gepost op: 17:18:20, woensdag 19 oktober 2011 »

Er stond minifoto in de url.. even mini eruit ehalen en klaar grotere foto.

Veel plezier met je bolide!

jvh

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 17:22:38, woensdag 19 oktober 2011 »
Haha ja klopt zag het ook toen ik net op verzonden drukte! Ging het gelijk veranderen maar het was dus ook al voor me gedaan.

Bedankt in ieder geval!

En plezier met de auto ga ik zeker weten beleven.

Mvg,
Jimmy

Offline Zeurdoos

• NCN Forum Member
  • Wie laag wil zijn moet omrijden
    • Zeurdoos.com
« Reactie #14 Gepost op: 18:03:39, woensdag 19 oktober 2011 »
Ziet er netjes uit hoor O0