Een goed begin is het halve werk. Dus meteen maar netjes voorstellen in het aparte board die daarvoor op het forum beschikbaar is.
Mijn naam is Joost, ik ben 24 jaar oud en kom uit Zwolle. Ik ben student, volg een studie in Groningen. Sinds 17 september 2010 mag ik mij de trotse eigenaar noemen van een Nissan Micra 1.3 GX uit 1997. Kleurcode is AP0, wat naar ik verluid aangeduid wordt met red pearl metallic. Gekocht met de teller op 93.800km. Zit nu op 98.800km min of meer. En met een mooie eerste reis in het buitenland voor de boeg zal ik de 100.000km mijlpaal gaan halen tijdens mijn zomervakantie. Die volgende week al begint

Met de micra naar Frankrijk, route de soleil. Je suis benieuwd 8)
Enfin.. plaatje bij het praatje uiteraard ter afsluiting..
Van moment van aanschaf
Naar..
Naar..
Dit als resultaat
Echter, ondertussen ben ik van plan het te houden bij..
Wat is er sinds moment van aanschaf tot heden zoal gedaan?Op chronologische volgorde..
- Linkerdorpel gelast
- Nissan centre caps gekocht
- 3,5cm Verlagingsvere
n + Koni Geel schokdempers geplaatst
- Nieuwe accu, remschijven en remblokken voor + grote beurt
- 15" Velgen gekocht
- Goodyear vector 4 Allseasons 195/50/15 banden eronder gelegd
- Nissan micra K11 Super S voorstoelen geplaatst
- Airco laten controleren (gebeurt a.s. dinsdag)
To do list:
- Reservesleutel laten bijmaken bij nissan dealer
- Huidige aftandse hoedenplank vervangen door nieuw OEM exemplaar
En oh, uiteraard zorg ik er voor dat de micra bij tijd en wijle voorzien wordt van een was + waxbeurt.

Sinds het moment dat ik er achter kwam dat ik mijn allereerste auto (volvo 440 CVT) mishandelde met dreft + spons en 1 emmer :P heb ik mij voorgenomen dit de micra niet aan te doen. Dus om de zo veel tijd zorg ik er voor dat ie er weer spic en span bij staat O0