Ik zal inderdaad maar eerst beginne met een kleine voorstel ronde.
Ik ben Kevin, 31 jaar, en woon het zuiden des lands.
Sinds een kleine week ben ik de trotse bezitter van een Nissan Almera N16 uit 2000.
Het is niet mijn eerste Nissan, want ik het verleden heb ik een korte tijd een Nissan Primera gereden, maar door omstandigheden niet lang van kunnen genieten.
Ik hoop nu natuurlijk langer van mijn Nissan te genieten ;D
Eigenlijk ben ik altijd Alfa georiënteerd geweest (beetje vloeken hehe), maar eerlijk is eerlijk, het rijcomfort van een Nissan is niet te vergelijken met een Alfa, en dat bedoel ik natuurlijk in positieve zin.
Momenteel heb ik nog geen plannen om de auto te gaan stylen, maar wat niet is kan nog komen ::)
Zit momenteel nog in klein conflict met de verkoper, want de auto was geadverteerd met Airco, en er zit ook een A/C knop in het dashboard, welke werkt want er brand een lampje als je deze indrukt, maar onder de kap is geen airco te vinden.....
Via Nissan laten natrekken, en de auto blijkt inderdaad zonder Airco af gegeven te zijn in Nederland.
Nu is Airco iet het belangrijkste, en de auto rijd voor de rest lekker, dus ik zal er zo ook genoegen mee nemen, maar ik probeer natuurlijk wel even met de verkoper eruit te komen, dat de aanbieding niet helemaal geklopt heeft :-X
Dat was ik en de auto in een nottedop, voor de rest hoop ik veel informatie hier te vinden, en wie weet wat daaruit volgt.
Groet,
Kevin