Dag leden van NCN,
Na wat denk werk enzo, besloot ik me dan toch maar een keer voor te stellen op dit forum. Ik heb mezelf al een akelige tijd geleden aangemeld, maar sinds ik nu een andere auto heb dacht stel me even netjes voor.
Ik ben Lars, 24 jaar en rijd sinds een week of 3 een Nissan S15 Spec R. Mijn vorige auto was een Honda Integra DC2 ( Type R ) maar al een geruime tijd ben ik wild van de S15. Na wat praten met een eigenaar in de UK, ruilde ik mijn ITR in tegen zijn S15. Wel een overstap hoor van FWD naar RWD en een vermogen verschil van 120 pk en 220nm koppel.
Blok is in de UK volledig opnieuw gebouwd en daarbij alle interne delen ook vervangen etc. Nieuwe waterpomp etc etcetc.. Draait nu op een veilige 1.1 bar met 317pk en 393nm koppel.
Om er wat meer uit te persen moet ik wat minimale aanpassingen doen en Nistune installeren (zit nu met H-Dev). Dat misschien van de zomer. Blok haalt makkelijk 380pk met deze turbo.
Wat specs:
Jap speed FMIC
Jap speed Manifold, down pipe, decat and cat back
Apexi Filter
Z32 AFM
NGK 7's
Nissan 555 injectors
Walbro 255
Gizzmo set op 1.1bar
Apex 56mm rad
Braded Turbo Lines
Apexi RVS pijp van AFM naar Turbo
Garret 2871 R turbo
Alloy recirv Valve
Nissan Undertray
Nismo Upper strut
Nismo Upper & lower arms and tie rods
Tein Super Streets
Rota Drift Grids 8.5" front and 9" rear with 225 45 and 245 40 TR1's
Vertex front bumper
Carbon Culture rear board
Braded brake lines
Red stuff EBC pads
Foto's










