Hoi,
Ik ben Joost, ben woonachtig in Twente en heb sinds een paar dagen een Nissan Almera 1.4 N15 uit 96.
Hiervoor had ik een Fiat Cinquecento dus het verschil is vrij groot (nu is zo'n Cinq een heel leuk autootje, maar toch wat aan de kleine kant).
Iets over mezelf: ik ben 33 en woon, samen met mijn kat, in Enschede. Mijn vriendin woont in Deventer dus daar ben ik ook nog wel eens.
Over mijn auto:
Ik heb 'm voor een paar honderd euro gekocht bij een autohandelaar. Er zat nieuwe APK op maar er moeten nog wel een paar dingen aan gebeuren (volgens het keuringsrappor
t); wat laswerk, een fuseekogel, een schokbreker is begonnen met lekken en de banden zijn aan vervanging toe. Nu was dat laatste toch al wel de bedoeling met de aankomende winter dus dat vind ik niet zo heel schokkend. De rest baart me wat meer zorgen aangezien ik niet zo heel erg technisch ben (tenminste, ik heb nog nooit zelf iets aan een auto gedaan).
Verder rijdt ie erg fijn en ik hoop 'm, na bovengenoemde reparaties, nog wel een paar jaartjes te kunnen rijden.

Als iemand nog een adresje weet voor goedkope reparaties dan hoor ik het graag