op verzoek

op deze foto in middels andere bumper en embleemloos grill op kleur
ziet ieder geval beter uit als dat standaard

achterbumper nog niet op kleur kom nog in toekomst
ook andere eind demper oude was te ver heen dus dan maar gelijk sportief
geschiedenis van deze sunny:
kocht deze auto als helemaal standaard van me baas en is inmiddels zoals je op foto's ziet wat veranderd
onder anderen de bumper en embleemloos grill.
Een sportief einddemper er onder laten zetten was gelijk nieuwsgierig na het geluid ben toen een rondje gaan rijden helemaal uitstekend
en bij stoplicht thv. gelredome hield me koppeling er mee op had de auto toen 4maanden, dus een nieuwe set laten plaatsen.
En ook nog is paar maanden later dat me versnellingsba
k begon te ratelen prise-as na de knoppen dus op zoek gegaan na een andere,
1 gevonden in Friesland met een kapotte bak van Arnhem na Friesland gereden die gene is hier ook lid ben ik achter gekomen en gelijk nog wat andere spullen over genomen zoals gti steur type 1 als ik me niet vergist, zijskirts , helder knipperlichten
.
De overgenomen versnellingsba
k paste gelukkig maar mij eigen aandrijfassen waren een slag kleiner dus vervolgens bak weten om te ruilen
bij sloop voor een goeie en vervolgens bij herkend garage bedrijf er onder laten zetten.
Na 3 weken mee gereden te hebben begon ik te merken dat me koppeling weer raar begon te doen boven de 3000 toeren vet veel slippen.
(een nieuwe koppeling van half jaar oud)
Bleek dus me drukgroep te zijn gescheurd waardoor me koppelingsplat
en geen grip meer hadden.
schuld van die herkende popo bedrijf waarschijnlijk versnellingsba
k te snel gemonteerd zonder liefde
want ook me aandrijf hoes en me borgring was kapot en ik had water bij me versnellingsba
k olie
Begon het een beetje beu te worden met de auto dus heeft een tijdje stil gestaan en tijdelijk een zwarte nissan sunny er bij gehaald die heb ik 2 weken mee gereden en toen weer verkocht, na dat ik de velgen over had gezet samen met het interieur.
Vervolgens weer nieuwe koppeling setje laten plaatsen bij de juiste mensen en tot nu toe rijd ie weer als een sunny. O0
die zwarte nissan heeft hier ook op forum gestaan in onderdelen als goed is met 17" lenso velgen die nu onder de mijne zitten >:D alleen die eigenaar van toen was er niet erg zuinig op beetje stoeprand schade maar verder ogen ze mooi
kwam topic tegen nadat ik de hele "te koop" gedeelte had af geneusd.
wel geinig dat als je een beetje aan speuren bent dingen tegen komt die je ook heb gehad of nog in de schuur heb liggen
zoals de zwarte nissan sunny waarvan de velgen zijn overgezet, die versnellingsba
k uit friesland, heb ook nog een sport spruitstuk liggen kwam ik onlangs ook nog hier tegen die ik voor me ga14de blok had gehaald maar ja door al die problemen, is ie er nog nooit opgekomen maar komt wel ::)