Ik stel me ook maar even voor.
Ik ben Frank en ik heb geen bijzondere Nissan. Maar ik ben zeker een Nissan liefhebber. Ik heb dan ook redelijk geluk in mijn Nissan aanschaf. Het scheelt wel dat ik een broer heb die bij Nissan werkt en dus de geschiedenis van mijn aankopen al kent. :)
Mijn Nissan Geschiedenis;
-Begonnen met een Nissan Cherry. Prima bakkie, motorisch 100%. Heeft me nooit in de steek gelaten. Tot een keer in Rotterdam het rechtervoorwie
l het voertuig inhaalde. Weer eropgezet en doorgereden naar de sloop.
-Een Nissan Sunny van t eerste model. Een rode blokkendoos welke een beeetje goedkoop gepimpt was. Maar goed, zo gekocht en jaren plezier. Vervolgens verkocht aan iemand die er ook nog drie jaar in heeft gereden. Uiteindelijke gaf het beessie niet de geest maar is de export in gegaan.
-Weer een sunny. Dan maar een 1.4. Hoewel het wagentje al 15 jaar oud was had deze nog maar 90k km op de teller. Op en neer naar Italie en Kroatie waren geen probleem. Hij heeft me een keer laten staan... toen ik met mn vriendin naar t ziekenhuis moest voor de bevalling... volgende dag deed ie t gewoon weer. Met 140k verkocht en ook deze is later de export in gegaan.
-Toen mijn huidige Primera P10 aangeschaft. 98k km op de teller. Er staan er nu 120 op. Werkelijk geen enkel probleem mee gehad tot zover. Hij was dan ook van een mannetje wat elke beurt door de dealer liet uitvoeren en toen hij naar een andere provincie verhuisde nog steeds bij zijn originele dealer terugkwam omdat die het onderhoud zo goed deed. Dit bleek een veilige aankoop. Werkelijk een topauto!
Helaas, en met pijn in mij hart moet ie binnenkort de deur uit. Ik had nog even door willen sparen en dan een nieuwe Nissan kopen maar helaas( nou ja, helaas) besliste het lot anders. Mijn vader werd werkeloos door de crisis en hij heeft een primera station uit 2002. Mooie wagen. Om hem te helpen heb ik deze over genomen. Hij gaat nu micra rijden is goedkoper uit en ik ben er toch ook wel op vooruit gegaan. Om het gezellig te houden heeft de VW polo uit 96 van mijn vriendin de APK niet doorstaan (hij is te koop btw

). Die gaat dus ook micra rijden!
Verder mag ik graag kijken naar een ieders projecten hier en heb ik de ambitie ... oooit, oooit een skyline te rijden.