Er zullen hier ongetwijfeld nog mensen zijn die mij nog kennen van de KH3 zwarte Primera eGT. Die is toen gestript in verband met een teveel aan roest aan de balken enzo. Ik heb daarna een uitstapje gemaakt naar een Mitsubishi Galant 8G Station. Geweldige auto om te zien en ook in te rijden, maar blinkt achteraf niet echt uit in betrouwbaarhei d. Daar komt nog bij dat m'n collega ontslag heeft genomen en ik dus nu iedere dag zelf naar het werk moet rijden á 80km per dag. Ik heb dus besloten de galant in te ruilen en te kijken naar een diesel. Heb verschillende diesels bekeken, maar had steeds een almera in m'n achterhoofd. Zo ben ik vorige week bij een almera uitgekomen, en heb die vandaag opgehaald. Het is een almera 2.2Di geworden uit 2001. Ik moet eerlijk bekennen dat het tot nu toe geen verkeerde keus is geweest, de 2.2 trekt er toch behoorlijk aan. Ook is hij behoorlijk stil als je eenmaal op snelheid bent. Het voelt in ieder geval goed weer terug te zijn, en foto's volgen uiteraard nog O0
Luppo