hoi,
ik ben wout, ben 20 jaar en kom uit nieuwegein. ik werk bij Koops auto en ben ben halverwege met de opleiding 1e monteur.
ik heb tot nu toe al 3 nissans in bezit gehad,
mijn eerste auto was een nissan sunny n13 1.6 uit 1990, deze heb ik bij de handel vandaan voor een aardig prijsje maar toch moest er wel aardig wat gebeuren om deze vlekkenloos door de apk te krijgen, ik heb totaal 1.5 jaar in deze auto gereden.
mijn 2e auto was een 200sx s13 uit 1990, deze heb is een jaar in bezit gehad. ik heb de particulier aangeschaft met koelproblemen, na het vervangen van de radiateur en koppaking was dit allemaal in orde, de auto reed erg fijn. ik heb toen ik deze auto had veel geld uitgegeven aan motorische onderdelen en aan het onderstel. uiteindelijk zag ik in dat een s13 een bodemlozeput was aangezien je nooit klaar bent met zo een auto. ik heb dan ook besloten deze weg te doen en te gaan kijken/sparen voor een s14a aangezien deze auto's in mijn ogen een betere investering is. ik heb dan ook met met een import bedrijf contact opgenomen om een s14a uit japan te halen omdat de meeste daar toch al goed aangepakt zijn met dure onderdelen.

ik heb nu sinds deze week maar even een vervanger gevonden voor de sunny, ik moet dagelijks toch 100km rijden en dan zit je toch met een veiliger gevoel in de auto dan met de sunny.
het is een 1.4 uit 2000 met zover ik weet alle opties op abs en mistlampen voor na. ik ben erg tevreden met deze auto!

gr