Hallo. Ik ben hier helemaal nieuw en heb al een vraag gesteld omdat ik snel de Tino wilde hebben die we op marktplaats zagen staan. Ik heet Rene en heb dus mede dankzij dit forum de Tino gekocht. Het is een blauw model 1.8 luxery uit 2001 geworden. Rijdt echt lekker, veel ruimte kan nog een caravannetje trekken ook.
Helaas brand het ABS lampje en daar moet ik wat mee doen. Zo ook de benzinepomp die af en toe wat zoemt moet ik onderhanden nemen en de rechterkoplamp wil ik later vervangen. Die is me wat te dof. Eindelijk weer een Nissan. De laatste waren Micra's en ooit hebben we een Stanza gereden. Heel lang geleden de 120Y coupe, dat was leuk.....
Onze laatste auto was (is) een Suzuki Baleno Estate 1.8 GTX uit 2000. Prima auto maar de zit achterin is te krap, kinderen zitten beetje klem en ik ben wat te groot geworden voor een Baleno. ::) Eigenlijk hebben we altijd jappen en koreanen gehad op een blauwe maandag na, een Opel Rekord :-\.Dus, heel benieuwd hoe we de Tino gaan ervaren maar we hebben op dit moment een heel positieve indruk. (helemaal als de kleine probleempjes zijn verholpen.)
Ik verheug me al om lekker te klussen en jullie zullen me dus wel vaker zien.
M.vr.gr.
Rene