Auteur Topic: Samuel stelt zich voor.  (gelezen 11193 keer)

Samuel

• Gast
Samuel stelt zich voor.
« Gepost op: 10:22:27, dinsdag 23 maart 2010 »
Omdat ik de laatste tijd wat meer actief ben alhier, zal ik me even voorstellen.

Ik ben dus Samuel; woon in Nieuwveen en ik heb zelf in 2007 een 200SX uit Duitsland gehaald. In februari 2008 (toen'ie 9 jaar was) heb ik die op kenteken gezet en inmiddels zijn er de nodige upgrades aan gedaan, zoals een nieuwe Garrett GT28RS turbo, Greddy spec-M intercooler, Walbro benzinepomp, Denso bougies, Apexi intake, Greddy Profec B boost controller en rondom KYB AGX schokdempers met Tein verenset en ALUTEC veerpootbrug. Uiteraard ook altijd onderhouden met hoogwaardige Shell 5W40 olie, zodat de turbo ook goed gesmeerd wordt. Verder is er door FC-tuning een NISTUNE full programmable ECU in gezet en afgesteld bij 1 bar op 286Pk en 405Nm.

Helaas ben ik genoodzaakt om één van onze auto's te gaan verkopen en dus heb ik deze S14a hier op het forum te koop gezet. Vanwege de A-merken die als upgrade gemonteerd zijn, is de auto misschien iets duurder, maar hij is door diverse kenners (o.a. Dick van Loon) gezien en als 'zeer goed' bestempeld. Er zit geen roest aan, omdat de vorige eigenaar de onderzijde volledig blank getectyleerd heeft en de koets voorzien van een Waxoil behandeling. Verder houd ik zelf de auto ook altijd netjes in de wax en staat hij regelmatig op de brug als ik weer eens een ander uitlaat deel monteer, dus ik houd ook de onderzijde goed bij. Geinteresseerd en: schroom niet om contact met me op te nemen. Bij een goed bod kan de auto volgende week van eigenaar wisselen! Het is een topper; hij gaat er zeker niet uit omdat het geen fijne auto is, maar gewoon vanwege de kosten van twee auto's die ik niet meer kan opbrengen.

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
Re:Samuel stelt zich voor.
« Reactie #1 Gepost op: 10:54:56, dinsdag 23 maart 2010 »
welkom

Offline KeviNissan

• Mooiste auto+project 2010
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • (¯`·._.·{NCN}·._.·´¯)
« Reactie #2 Gepost op: 15:45:52, dinsdag 23 maart 2010 »
heey Samuel.

ook welkom hier, het word steeds drukker met sxoc'ers haha.

iig succes met je verkoop

groetjes kevin

Samuel

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 10:18:09, dinsdag 06 april 2010 »
Ja, ik denk: Op een Nissan forum moet er toch iemand zijn die voor € 8500! een mooie S14a wil hebben. (hij is echt mooi; zien en proefrijden = kopen bla, bla ... )

Samuel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 11:13:19, maandag 03 mei 2010 »
inmiddels naar € 8000

Inruil van een sportieve motor is mogelijk.