Leuke platen!
De dag was erg geslaagd! Rond kwart over 10 was ik in zandvoort aangekomen er iets voor 11 stond m'n auto op de stand, leven de files ;-) Het weer was koud maar in de loop van de dag begon de zon steeds vaker te schijnen en werd de kou langzaam verdreven, lekker! Circuitrijden was weer erg gaaf, heb me er echt vermaakt! Groot deel van de dag op de tribune doorgebracht en later in de 3e bocht na het lange rechte stuk (hoe heet dat ding elkeweer....). Erg veel sensatie gehad daar! Zowiezo veel driftende en glijdende en ondersturende bakken gezien en natuurlijk Ton Coronel die een showtje weggaf met zijn 350Z, DIK! Later ook nog een BMW met RB26DETT (schijnbaar?!?) in de hens zien vliegen op niet meer dan 10 meter afstand, lol!!! Ding ging in ene met gierende banden naar de kant, gozer springt uit z'n auto en op hetzelfde moment een fijne doffe dreun en een steekvlam waar je U tegen zegt! Heb uiteraard een foto gemaakt! Nog geen 5 minuten later een E30 met vol blokkerende wielen recht in de vangrail zien knallen op nog geen 5 meter afstand!! Ik werd er helemaal warm van! Uiteraard ook daar een foto van (the seconds after foto zegmaar).
Uiteraard ook veel foto's en filmpjes van Laurens gemaakt, de leukste post ik hier asap!