Auteur Topic: Aftertalk Automaxx Streetpower 14 maart 2010  (gelezen 71154 keer)

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
Aftertalk Automaxx Streetpower 14 maart 2010
« Gepost op: 18:36:01, zondag 14 maart 2010 »
Vandaag Kevin en mipa opgehaald en naar Zandvoort gereden
Daar bij de ingang een verkleumde bestuurslid gevonden en in de auto gelegd, na het ontdooien zagen we dat het Jeroen was
Op het paddock mn evo bij de nissan geparkeerd en meteen schoof de p10 4x4 aan
Meteen een rondje gelopen met kevin om de auto's en mensen die aanwezig waren te voorzien van ons deskundige meningen (afzeiken)
Nog wat oude bekenden gezien en gesproken
Paar leuke auto's gezien bij o.a. DBM
Nog wat runs gezien en toen weer even opgewarmd in de evo
Daarna weer een paar rondjes gedaan en toen was het wel weer mooi geweest
Kevin nog wat kofferbak handel gedaan met gielie
Toen weer op de terug gegaan en kevin onderweg eruit gegooid
In Emmeloord werd ik getrakteerd op een toer door de wondere wereld van Mipa's nieuwe huis
En nu weer thuis achter de comp as usual

Verdict:
Niet meer zo vroeg komen en weer niks nieuws gezien
Wel zijn de deelnemers steeds meer profi aan het worden
Heuse pit crews gezien met pitborden langs de baan (TCC)

edit Jeroen N12, topictitel even aangepast ;)
« Laatst bewerkt op: 18:38:34, zondag 14 maart 2010 door mr.zap76 »

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
Re:Time attack 14 maart
« Reactie #1 Gepost op: 18:50:38, zondag 14 maart 2010 »
was erg vroeg vandaag
en best koud door de wind

wel veel leuk speelgoed gezien maar rond 2 uur met schizo weer weg gegaan

maar voor de rest wel wel leuke ervaring

Offline schizo

• NCN Forum Member
Re:Time attack 14 maart
« Reactie #2 Gepost op: 19:12:36, zondag 14 maart 2010 »
was idd er gezellig.
jammer van het toch wel kouwe weer,
verder genoeg gezien. was een goeie meet.

mischien wel handig voor de volgende keer, dat we dan in 1 keer goed staan :P

Offline Ghostface

• NCN Forum Member
  • PuSSy
Re:Aftertalk Automaxx Streetpower 14 maart 2010
« Reactie #3 Gepost op: 19:25:10, zondag 14 maart 2010 »
foto's???

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
    • JDMKULTURE
« Reactie #4 Gepost op: 19:25:46, zondag 14 maart 2010 »
zullen zo wel komen
rustig aan he :)

Offline schizo

• NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 19:27:45, zondag 14 maart 2010 »
idd ben net een beetje ontdooid :P
heb er zelf geen gemaakt ook trouwens.
maar er waren zat andere met zon ding in hun hande

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #6 Gepost op: 19:30:36, zondag 14 maart 2010 »
Zoo ook weer thuis en nu aan het opwarmen
Was een geslaagde dag vind ik.. Vanochtend om 7.25uur was ik op het Transferium, daar trof ik DvM aan met zijn vriendin, nu was het wachten op Rick.
Helaas geen telefoonnummer van die beste kerel, dus om 7.45 a 7.50 uur gaan rijden binnendoor richting Zandvoort.

Op zandvoort aangekomen de auto's neergezet ( uhmmmm inmiddels 3 keer verzet maar goed... auto van Jeroen stond eral, dus wij netjes op een rij ernaast... Precies naast de vrachtwagen van Midlands met een hoop #$#%#& herrie als muziekkeuze.

Komt daar zo'n knakbol van Midlands tegen ons roepen, Jullie auto's staan op het paddock van ons, jullie moeten aan de andere kant van het hekkie gaan staan.. Stond overigens verdomd %$#%^#& aangegeven.
Hup de auto's aan de andere kant van het hekkie, zelfde principe, allemaal op een rijtje aan padzijde zodat ze goed zichtbaar waren.
Heel de bende van ellende was compleet en kwamen tot de ontdekking dat we een vrij grote stand hadden gekregen, en hoppa daar gingen we weer , auto's starten, beetje speels door elkaar neerzetten...
Uiteraard was de clubcaravan er ook bij en wat hebben we van dat ding plezier gehad zeg !! lekkere sound erin, NCN spandoeken eraan, en met ongeveer 12 man in de caravan ....

Samen met Mipa en Freek en de mede eigenaar van de P10 4x4 rondje over de circuit park gemaakt, genoeg leuk spul gezien en wat flyers van dames geweigerd.

Uiteindelijk nog bij het driften aan het kijken geweest en natuurlijk nog even pinda zien crossen over het circuit, die VVL maakt toch wel een erg vreet geluid als ie de bocht om komt zeilen... WOWWWIE

Foto's zijn er vandaag genoeg gemaakt, Freek, Ronald , Rick en ik hadden alle een camera bij..
Mijne komen vanavond of morgen aangezien Noa niet lekker is en daar even bij wil blijven

Gr Stephan

PS : Chiba, wil jij aan de skylineclub doorgeven dat ik het een ZEEEERRRR mooi gebaar vond om met sticker te gaan rijden voor Mik.
Ook 2 skylines waaronder die van Mik op het circuit was een erg mooi gebaar TOPPIE kerels ...

Offline PhUnkY

• NCN Forum Member
« Reactie #7 Gepost op: 19:36:11, zondag 14 maart 2010 »
Ik moet je eerlijk zeggen dat het mij (ook) een beetje tegenviel. Naast dat het erg koud was, was de deelname grotendeels niet anders
dan de opkomst van vorig jaar. Kan ook eigenlijk niet anders, daar hebben ze zich voor gekwalificeerd . Wel waren er een paar die dit
jaar FLINK harder hebben gereden en beter! Ik vond vooral de 'Extreme'-klasse fantastisch om te zien! Tussen de GT-R's, R34's, Lancer's en Subaru's,
reed een 'normaal' Seatje Ibiza diesel en die deed het nog goed ook! O0

De extreme klasse vind ik top! Rest allemaal niet heel spannend, redelijk voorspelbaar.

Zie ook (post van Skyline Club) om een impressie van de Extreme klasse te krijgen voor wie het niet kent:

http://www.streetfire.net/video/timeattack-subaru-850hp-hd_193091.htm

Verder, petje af voor de Skyline Club! Heb er nog een paar gesproken, heb ook het praatje aangehoord ovr Mik.
Knap van iemand, dat je het zo onder woorden kunt brengen! Heel veel respect voor! Ik vond het mooi om te zien
hoe er een groep gevormd was, naast zijn Skyline (die er overigens HEEL mooi uitzag!) .. Rozen eromheen!

Hulde aan de Skyline Club!

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Micra 2.0 GTi
« Reactie #8 Gepost op: 19:43:00, zondag 14 maart 2010 »
Hmm, nie veel gemist dus zo te lezen :)

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 19:48:48, zondag 14 maart 2010 »
hahah ja wel bevriezings verschijnselen en klote muziek :P

Offline schizo

• NCN Forum Member
« Reactie #10 Gepost op: 19:51:31, zondag 14 maart 2010 »
en een hele hoop golfjes en civic's. mooi spul allemaal jho ;)

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #11 Gepost op: 19:52:54, zondag 14 maart 2010 »
Ook weer terug!

Was vroeg opstaan vanmorgen (bijna te laat) en toen richting Zandvoort gegaan. Evenement zelf viel mij ook wat tegen maar verder was het erg gezellig vond ik. Hierbij wil ik alle leden die al dan niet me de auto aanwezig waren bedanken, uiteraard met een extra bedankje naar Roberto voor het meenemen van de caravan (ligt de grote banner daar nog in? ;)) en naar de mensen van Nissandealer Maneschijn die aanwezig waren met een demo model van de nieuwe Cube!

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #12 Gepost op: 20:08:56, zondag 14 maart 2010 »
Zo, ook weer thuis!

Om 06.00 opgestaan, om 07.00 weg en rond 08.30 gearriveerd.
Even wat uitlaatsysteme n uitgedeeld.
Toen de ontdekking dat we idd aan de verkeerde kant van ons hekje stonden maar midden op ons terrein stond een busje van een schildersbedri jf. Stond wel een 06 nummer op dus die heb ik toen maar even gebeld waarna de eigenaar hem heeft verplaatst.

De caravan was he-le-maal gaaf en ideaal met deze kou! Ipv 15.40 door nog onduidelijke vertraging pas om 16.15 oid kunnen starten met het Vrijrijden. Ik zat in de recreative sessie met bijrijder. Was wel te merken als je hoogtoerig met gillende banden een Ultima GTR inhaalt :D Maar ook een RX-7 leuk bij kunnen halen die misschien niet alles eruit haalde wat erin zat maar toch een leuk tempo reed. Op het rechte stuk bij start finish haalde linksom een RX-7 een andere RX-7 in en ik haalde de middelste RX-7 rechtsom in. Was wel humor :P

Remmen begon ik net een beetje door te krijgen en toen was de sessie alweer over. Heb me wel goed vermaakt en de blaren staan op de bandjes ^-^

De truck met uitklapbaar podium zonder danseressen gaf wel een tyfusherrie. Dat was wat minder tof.

Verder redelijk standaard evenement maar met het cluppie is het altijd gezellig.

Ohja, de eerstvolgende keer dat er weer en 402events evenement is met een Toyo Shoot-out (sprints) gaan Jeroen en ik meedoen.
Hij met de 1.3 8V Cherry tegen mijn 1.0 16V Micra. Eens kijken of die aanmelding bij de organisatie erdoorheen gaat komen :D

Iedereen bedankt voor het langskomen, er waren nul komma nul afzeggingen! Ook de mensen van Manenschijn bedankt dat ze met de nieuwste Cube op de stand wilden staan. Helemaal goed.

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
    • JDMKULTURE
« Reactie #13 Gepost op: 20:11:56, zondag 14 maart 2010 »
die vertraging heeft denk ik te maken met het eerbetoon aan mik
ik weet niet of de sky van mik nog de baan opgegaan is?
ik zag wel dat ze de toespraak deden en de rozen bij zn auto, maar meer niet

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #14 Gepost op: 20:17:18, zondag 14 maart 2010 »
Ben nu even mijn foto's aan het uploaden...