Zoo ook weer thuis en nu aan het opwarmen
Was een geslaagde dag vind ik.. Vanochtend om 7.25uur was ik op het Transferium, daar trof ik DvM aan met zijn vriendin, nu was het wachten op Rick.
Helaas geen telefoonnummer van die beste kerel, dus om 7.45 a 7.50 uur gaan rijden binnendoor richting Zandvoort.
Op zandvoort aangekomen de auto's neergezet ( uhmmmm inmiddels 3 keer verzet maar goed... auto van Jeroen stond eral, dus wij netjes op een rij ernaast... Precies naast de vrachtwagen van Midlands met een hoop #$#%#& herrie als muziekkeuze.
Komt daar zo'n knakbol van Midlands tegen ons roepen, Jullie auto's staan op het paddock van ons, jullie moeten aan de andere kant van het hekkie gaan staan.. Stond overigens verdomd %$#%^#& aangegeven.
Hup de auto's aan de andere kant van het hekkie, zelfde principe, allemaal op een rijtje aan padzijde zodat ze goed zichtbaar waren.
Heel de bende van ellende was compleet en kwamen tot de ontdekking dat we een vrij grote stand hadden gekregen, en hoppa daar gingen we weer , auto's starten, beetje speels door elkaar neerzetten...
Uiteraard was de clubcaravan er ook bij en wat hebben we van dat ding plezier gehad zeg !! lekkere sound erin, NCN spandoeken eraan, en met ongeveer 12 man in de caravan ....
Samen met Mipa en Freek en de mede eigenaar van de P10 4x4 rondje over de circuit park gemaakt, genoeg leuk spul gezien en wat flyers van dames geweigerd.
Uiteindelijk nog bij het driften aan het kijken geweest en natuurlijk nog even pinda zien crossen over het circuit, die VVL maakt toch wel een erg vreet geluid als ie de bocht om komt zeilen... WOWWWIE
Foto's zijn er vandaag genoeg gemaakt, Freek, Ronald , Rick en ik hadden alle een camera bij..
Mijne komen vanavond of morgen aangezien Noa niet lekker is en daar even bij wil blijven
Gr Stephan
PS : Chiba, wil jij aan de skylineclub doorgeven dat ik het een ZEEEERRRR mooi gebaar vond om met sticker te gaan rijden voor Mik.
Ook 2 skylines waaronder die van Mik op het circuit was een erg mooi gebaar TOPPIE kerels ...