Hoi allemaal,
Ik ben Don, 27 en kom uit Oostzaan..
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Nissan Primera 2.0i van 06-1998. Deze rijdt op LPG G3.
Paar dagen na aanschaf bleek 1 band vanbinnen gebroken en 2 andere banden bleken op hun eind te zijn.
En dat met een nieuwe apk. Oftewel, die handelaar heeft me gewoon genaait.
Maargoed, ondertussen zitten er een paar nette Dunlops onder en is de boel weer netjes uitgebalanceer
d en uitgelijnd.
HIj rijdt dus weer hartstikke lekker.
Verdere opties die op de Primera zitten:
-Airco
-Automaat
-verwarmde stoelen
-electrische spiegel rechts (de linker is ooit vervangen voor eentje zonder, mocht iemand een linker hebben in het zilver dan hou ik mij aanbevolen.)
-ABS
-LPG G3 met de tank op de plek van het reservewiel
-stuurbekrachtiging
De mankementen die ik komende weken/maanden ga verhelpen (tevens de vraag om info/hulp):
-De achterruitspro
eier doet niets, pompje wel.. Ik denk dat de slang ergens lek is aangezien er een stroom ruitenwisservl
oeistof onder de auto ligt zodra ik hem gebruikt heb.
-De interval functie van de voorwissers doet geheel niets. Enig idee waar het relais zit? Ik kan het niet vinden.
-De verwarming word niet echt warm in de hoogste stand en na zeker 20km rijden. Op zijn hoogst een beetje lauw. Verstopt ?
-Filters/oliën/vloeistoffen vervangen. Luchtfilter heb ik vandaag gedaan, er zat ondertussen een halve boom in aan bladeren.
-Er zijn nog veel meer dingen die aan de auto gedaan moeten worden maar dat is voor latere zorg.
Tevens ben ik in het bezit van een Toyota MR2 2.2 turbo waar ook de nodige tijd in gaat zitten. (Ben bezig met het bouwen van een 350+pk blok).
Foto's van de Primera komen later, eerst poetsen.
Ff een fotootje van de MR2: