Hallo hallo!
Ik kijk hier al een tijdje mee maar zal me nu toch eens voorstellen! Mijn naam is Remco, ben 23 jaar en woon in Rotterdam. Ben inmiddels met mijn 8e auto bezig waarvan dit de derde Nissan is. Ik rijd sinds oktober 2009 een Primera P11 2.0
SE uit 1997. Echt een heerlijke auto met alle opties die ik maar kan wensen! Het mooie is, mijn vader kocht in datzelfde jaar ook een nieuwe Primera, maar dan een 1.6 GX :P Verschil moet er wezen ::)
Ik ben hier vooral voor de tips en tricks mbt. het vervangen van onderdelen en andere technische zooi. Ook in het te koop aangeboden en gezocht topic ben ik regelmatig te vinden.
Hoop hier nog veel op te steken, want het voornaamste wat ik met de auto wil doen is enkele technische mankementen aanpakken die helaas na 12 jaar toch de kop op beginnen te steken. Verder wil ik alle parkeerdeukjes er nog een keer uit laten halen en verder hoop ik er veel kilometers bij te rijden, maar dat gaat zeker lukken! O0
Als laatste wat foto's van mijn auto, betere komen nog wel een keer! De groeten!