Hoi,
Ik ben Eurydice, ook wel Yves genoemd.
Even wat saaie feitjes:
Leeftijd: 23 Jaar
Woonachtig: Beneden Leeuwen
Geslacht: Nee, niet geslacht. Alles is beneden aanwezig.
Mijn auto-geschiedenis:
Direct na mijn rijbewijs te halen, had ik een groene Nissan Sunny Claire 1.4
Foto zal ik ff zoeken en uploaden.
Daarna heb ik een Nissan Maxima QX 2ltr van ons pap overgenomen. Beetje langzaam maar zeer fijne auto.

Hierna heb ik nog een tijd in een smart for-two rondgescheurd, echt gaaf karretje.

Hierna heb ik mijn swift gekocht, initieel een 1.5 Exclusive, levertijd duurde te lang, toen maar de bestelling aangepast, naar een Suzuki Swift Sport. Deze was dezelfde week nog leverbaar. Daar heb ik wel wat foto's van:

Dat is de voorkant en achterkant. Ondertussen heb ik ook nog wat dingen aangepast:
De achteruitrijla
mp was wit, dat was niet symetrisch genoeg, dus dat heb ik aangepast naar een rode mistlamp:

Tevens was mijn A-stijl te leeg:

Deze is gevuld met "Olie-druk", "Olie-Temp" en "Volt".
Tevens zit er ook Xenon in, hier heb ik geen foto's van, maar hey, tis wit licht. 6000K. De rode mistlamp, was niet echt practisch, dus hier heb ik DRL lampjes voor gemonteerd.

En onlangs ook nog mijn audio aangepast, een composet van Audiosystem, subwoofer van Audiosystem en een versterker. Sub is 8" en een 90.4 versterker. Dit is vrijwel niet te zien, alles zo goed mogelijk weggewerkt, alleen aan de sub zie je het.
Tevens heb ik ook nog een ander snelheidsmonst
er.
Dit is een Yamaha R6 uit 2001, mijn eerste motor:
PK: 120
KG: +-180
NM: weet ik even niet.
Foto's:

Helaas had ik daar veel motorische problemen mee, en heb daar een andere voor terug gekocht:

Momenteel ben ik aan het kijken voor een JDM Pulsar (erbij), en een beetje hier aan het rondkijken voor aankooptips en know-how.
Dat was ie!