Goedenavond allen hier.
Ik ben Patrick 36, getrouwd en vader van twee kids (1,5 en 10 jaar).
Sinds gisteravond ben ik eigenaar van een Nissan Primera 2.0 comfort sedan uit 2002. Sinds ik vorig weekend deze auto zag staan heb ik me hier flink ingelezen en weet dus intussen dat ik een P11-144 rij. Ik ben de auto nog echt aan het leren kennen, vandaag dus lekker een beetje rond gereden. Volgens de verzekering is het een comfort uitvoering, maar ik ben er niet zeker van of het een comfort is aangezien alle Primera's er toch weer anders uit lijken te zien. Misschien kunnen jullie het me vertellen!
Een Sport of Sport+ is het in ieder geval niet gezien de missende sproeiers voor de koplampen (die dus ook niet xeon zijn).
Wel zijn er witte wijzerplaten, side airbags, electrisch verstelbare buitenspiegels en electrisch bedienbare ramen (voor). Ik las ergens dat de armsteun achterin ook niet standaard is en die heeft de auto ook.
Een radio zit er nog niet in, dus die moet ik nog uitkiezen. Ik hoef geen superinstallat
ie met allerlei versterkers, maar een beetje fijn geluid mag wel natuurlijk. Ik zoek er maar meteen eentje met een ingebouwde bluetooth carkit. Pioneer en Clarion lijken de kanshebbers te worden (deh-p7100bt).
Ik zal er wat fotootjes bijplakken, want daar zijn jullie dol op las ik

De vrouw des huizes (of des autos) ziet wel zitten om in de toekomst de wagen op grotere velgen te zetten en hem ietsje te verlagen.
Niet te rigoreus want het blijft wel een gezinsauto.
Ik zal het forum regelmatig blijven volgen en misschien in de toekomst jullie advies vragen!
Gegroet,
Patrick