Als trouwe nissan rijder wil ik me hier ook graag voorstellen. Ik ben dus Jeroen zelf van bouwjaar 1983 en komt uit Venray, ik werk als system engineer.
Nadat ik mijn rijbewijs had heb ik eerst 2 jaar rond gereden met de primera P11 2.0 van mij pa, en hierna wist ik dus zeker dat ik ook een nissan widle hebben, maar wel een coupe. Dus op mijn 20ste kocht ik mijn Nissan 200sx S13 een grijze van 1989 de auto was goedkoop omdat de turbo vervangen moest worden, maar niet alleen de trubo helaas. De auto heeft me in een half jaar tijd ongeveer 4000 euro aan reparaties gekost en ik was er goed ziek van en heb hem toen ook verkocht.
Hierna ben ik vreemd gegaan en kocht ik een BMW 318is Coupe van 94, hier heb ik volgensmij een half jaar mee reden en was het toen echt moe, daar zat echt geen power in. Ik ben toen in contact gekomen met een 200sx eigennnaar via het sx forum die wel wide ruilen, zo gezegd zo gedaan en ik reed weer een SX een Rode s13 van 93. Deze auto heb ik bijna 2 jaar gehad en echt veel plezier mee gehad en geen extra kosten, maar na 2 jaar wilde ik toch wat anders en heb ik hem goed kunnen verkopen. Ik wilde graag een S14a en wel zo nieuw mogelijk. Omdat de keuze in nederland vrij beperkt is ben ik in duisland en engenland gaan zoeken. en zo kwam ik terrecht bij een Nette 200sx S14a in engeland, deze gekocht en zelf geimporteerd. En nu 1 maand op nederlands kenteken en heel erg blij ermee. Helaas heb ik nu geen foto's tot mijn beschikking die zal ik er vanavond bij zetten.
Plannen die ik met de auto heb zijn. S- vermogen rond de 280pk
- Verlagen (coils)
- Andere velgen
- Open uitlaat want deze kan echt niet. :D
Mijn Autotype 200sx
code S14a
bouwjaar - 2000
Emerald Green
SR20DET
60-JLD-5
Mijn eerste SX S13 1989 >:D
De 2e