Auteur Topic: Knikei Zegt HALLOOOOO  (gelezen 23343 keer)

Joopieboy

• Gast
Re:Knikei Zegt HALLOOOOO
« Reactie #15 Gepost op: 17:23:48, dinsdag 28 juli 2009 »
Welkom hier, dikke almera! :D

Offline KeviNissan

• Mooiste auto+project 2010
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • (¯`·._.·{NCN}·._.·´¯)
« Reactie #16 Gepost op: 21:46:56, donderdag 30 juli 2009 »
welkom hier.

en erg mooie n15 O0

Nssn

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 20:55:43, zondag 02 augustus 2009 »
He mede Overijsselnaar .

Dikke Mera!
Super combi met die wielen.

Wees er zuinig op.
Greetz Roy.

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Powered by NCN
« Reactie #18 Gepost op: 12:07:47, maandag 03 augustus 2009 »
Gave almera hoor !!

super mooi karretje ik wist trouwensn iet dat een simpele sport verzie er zo  strak uit kon zien :)

Zwart is tog wel de top kleur voor deze auto al vind ik dat fel blauw en dat fel groen ook super

:)

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 12:10:56, maandag 03 augustus 2009 »
Zo'n auto zocht ik, totdat ik de sunny had gevonden, dikke bak hoor!

Offline rick.almera

• NCN Forum Member
  • THE NEW LOWMERADRIVER!!!
    • mijn foto's
« Reactie #20 Gepost op: 16:52:49, maandag 03 augustus 2009 »
mooie bak welkom

powerkiter

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 12:20:14, dinsdag 04 augustus 2009 »
nette almera rijd je  ;)

Knikei

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 19:05:14, dinsdag 03 november 2009 »
Zoo...

Na een hele lange tijd van afwezigheid. toch maar weer eens een berichtje aan het plaatsen hier.. Druk geweest met werk en met socializeren wat allemaal verwaarloosd was in de tijd dat ik internetionaal reed en nooit thuis was.. haha !!

Ongeveer 1.5 maand geleden heeft iemand het geflikt om mijn zijn (vuile rot) poten op mijn smerige auto de woorden SORRY in het dak te GRAVEREN !!. auto zat onder het stof omdat ik hem tijdje niet gewassen heb, en bij mijn huidige werk nogal snel smerig word door stof endergelijke.. Er geen foto van gemaakt en mij er zeer aan geërgerd.

Nu maar eens een weekje vrij genomen en ben hem gisteren effe helemaal strak gaan wassen, binnenkant compleet schoongemaakt dus hij ziet er weer strak uit!. Alleen ergerde ik mijn gruwelijk aan de woorden SORRY op het dak. dus effe mn oom gebeld die een schadeherstelb edrijf heeft. gevraagd als hij ruimte had in de hal en ben daar vanmiddag de hele middag met een polijsmachine in de weer geweest en heb de auto tot nu toe al weer redelijk tot super glimmen. Morgen ga ik er met polishwash overheen en eens kijekn wat het reseltaat word!.

Maar nu wil ik dus de velgen nog x goed aanpakken, aangezien daar veel stoeprandschad e aanzit/zat. Wie heeft hier tips over om dit te doen ? aangezien er ook nog wat geplamuurt moet worden en dan nog gespoten.  nu is mn vraag is dat mogelijk om te laten doen door mn oom (erkend focwa)? het zijn dus 16 inc dezent velgen 4 bouts. Zo ja.. wie weet er iets van de kleurcode's ?

Nja, als ik dat achter de rug heb, ga ik nog effe paar foto's schieten. die zullen tzt hier wel zichtbaar zijn.

(filmpje van de flitsers willen niet,  ze flitsen te snel en dat kan de camera niet aan hahaha!!

Groeten!