Laat ik het dan voor de 3de keer aan je uitleggen timo.
Ik ben Ledenvertegenw oordiger, ik ben er voor de betalende leden, dat is een service die vanuit NCN wordt aangeboden, mocht je er met de moderators niet uitkomen, dan kom je bij mij.
Nogmaals voor de 3de keer, dat betekent niet dat ik niet wil zoeken naar een oplossing met jou. Misschien begrijp je het verkeerd, dat kan, dat doe ik ook wel eens, ben je mens voor.
Ik ben niet bevooroordeeld want dat kan niet als LVT, ik ben een neutrale scheidsrechter als het ware, die op basis van aangeleverde gegevens een oplossing moet zoeken voor beide partijen. Heel vaak lukt het me om een oplossing te zoeken, maar niet altijd.
Ik heb ook tegen je gezegd dat ik eerst op basis van de aangeleverde data een idee moet krijgen hoe alles is gelopen.
Nu heb ik van te voren al gezien dat jij, Joey via Pm al uitgemaakt heb voor homo. Niet echt volwassen, kleuterschool gedrag. Daarnaast druk je mij in een hoek waar ik niet wil zitten. Je zegt dat je aankomend weekend naar eindhoven moet en dat je dan toch in de buurt ben, dat je het dan zelf oplost.
Nou nou heel volwassen gedrag van jouw zeg, tjonge jonge, man ik kan gewoon zien dat je echt heb nagedacht.
Nogmaals wacht mijn 2de Pm nog even af mbt de situatie en laten we daarna verder praten ipv zoals nu een open discussie te houden op het forum.
Als je nog vragen of opmerkingen heb zie k graag een PM tegemoet van je.
Gr
Peter