Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 32221 keer)

robbedoes68

• Gast
Voorstellen
« Gepost op: 11:18:12, zaterdag 11 juli 2009 »
Hallo allemaal ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Rob en ben sinds kort in het bezit van een p11-144 5drs 2.0 16v. blauw metallic met een leder interrieur! En alles electrisch de auto is van sept 2002 en heeft net een ton gelopen en os AANtoonbaar van de eerste eigenaar geweest! De auto is in goede conditie alle beurten zijn netjes op tijd bij de dealer gedaan.
Ik ben eigenlijk altijd opelrijder geweest maar wilde wel eens wat anders deze keer.
En aangezien nissan altijd al een goede kwaliteit auto's heeft gebouwd dacht ik waarom ook niet eens proberen.
Dit komt ook enigszins doordat ook ik Dick van Loon ken en weet waar hij mee bezig is (alleen goede dingen en anders niks!!).
Ik ben zelf ooit actief geweest in de autosport zowel een beetje racen (met een groene opel manta) als sleutelen.
Maar dat is alweer een tijdje geleden helaas.
Ik ben zelf nogal een sportieve rijder. Ik hou niet zo van getreuzel
Momenteel ben ik vrachtwagencha uffeur maar heb ook een aantal jaar in de garage gewerkt.
Ben nog wel steeds autosport freak. Zo zijn we laats weer al voor de derde maal naar le mans geweest!! Zeker een aanrader om eens naar toe te gaan.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik hier op t forum (wat een prachtig forum is) niet super actief zal zijn zo ben ik namenlijk niet.
Zal gerust wel af en toe reageren maar niet op alles! Ik zal proberen om binnenkort een paar foto's te plaatsen zoals de auto nu nog is. Ik wil hem in de loop van de tijd verlagen met andere demers en veren en opzoek gaan naar een achterspoiler. Nou even genoeg getypt voor nu. Met vriendelijke groet Rob van Elk         

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
Re:Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 11:19:23, zaterdag 11 juli 2009 »
Welkom hier!

Offline sunny1600

• NCN Forum Member
  • サニー1600 MOTM mei 2009
    • instagram
« Reactie #2 Gepost op: 11:47:47, zaterdag 11 juli 2009 »
Allereerst welkom

Wat fotos van je P11-144 zien we graag hier maar ook de fotos van je manta ben ik wel benieuwd naar.
Ik ben zelf ooit actief geweest in de autosport zowel een beetje racen (met een groene opel manta) als sleutelen.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik hier op t forum (wat een prachtig forum is) niet super actief zal zijn zo ben ik namenlijk niet.

Dat kan best nog eens veranderen. Forum is verslavend :P

grt
mark

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #3 Gepost op: 12:11:27, zaterdag 11 juli 2009 »
welkom hier!

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #4 Gepost op: 12:35:43, zaterdag 11 juli 2009 »
welkom ;)

en foto's, daar zijn we dol op.

en je zit straks dag en nacht op t forum ;) :D  is wel een beetje verslavend

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 13:00:05, zaterdag 11 juli 2009 »
Welkom. En ik ben het met de anderen eens dat het forum best wel verslavend is... Ik was ook nooit zoveel op internet maar dat is met het forum ook wel anders geworden :P

Joopieboy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 13:16:20, zaterdag 11 juli 2009 »
Welkom hier, ben erg benieuwd naar foto´s! :P

robbedoes68

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 16:04:57, zaterdag 11 juli 2009 »
Hallo jongens en meisjes hoe voeg ik foto's toe?? ps ben niet super handig met computers grtn Rob

Offline Sylver84

• NCN Clubmember of the year 2009 and 2010
  • NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #8 Gepost op: 16:07:06, zaterdag 11 juli 2009 »

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
« Reactie #9 Gepost op: 16:11:19, zaterdag 11 juli 2009 »
welkom!
en Le Mans, ja ik ben er ook 3x geweest, en ik ga er meer keren naar toe!

robbedoes68

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 16:46:58, zaterdag 11 juli 2009 »
Ik hoop dat het op deze manier lukt! Bedankt Sylver dit is voor mij en misschien ook voor andere erg ingewikkeld.
Het is allemaal begonnen met een ascona waarmee ik ben gaan slalom rijden. Dit smaakte naar meer en we zijn toen een ascona gaan bouwen waarmee ik de asconacup wilde gaan rijden. Dit is door een aantal omstandigheden niet gelukt maar we deden wel veel vrijrijden en (die waren er toen nog) NAV dagen. Die goede oude tijd!! De ascona was aan vervanging toe. Ik reed er ook dagelijks mee op de weg. Dit niet tot ieders plezier! maar ja. Ik wilde wat anders  en ben een opel manta gaan bouwen met een 2.0 16v met dubbele webers!
Daar heb ik eerst ook een tijd mee op straat gereden. Was erg leuk. En ook veel op dinsdag avond aan vrij rijden gedaan. Na loop van tijd ben ik verder gaan bouwen aan de manta, kooi ingebouwd en een sper gemonteerd en een andere versnellingsba k met een lange een en de rest kort. Hiermee heb ik het eerste jaar zomeravond competitie mee gereden en als afsluiter de 500 van zandvoort. Dit was voor mij een erg mooi jaar maar helaas ook het laatse jaar dat ik heb kunnen rijden want de centjes waren op! Maar ondanks dat ben ik blij dat ik het heb kunnen doen. Daarna nog n enkele keer in een andere race auto mogen in vallen! Grtn Rob     

Offline Sylver84

• NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #11 Gepost op: 16:54:39, zaterdag 11 juli 2009 »
rob,

als je je foto heb ge up load naar mijn album moet je de foto ff aanklikken met rechter muisknop
dan ga je naar eigenschappen/propperties
dan kopieer je die link die daar staat. eindigt waarschijnlijk op .jpg

zet die link ff hier neer dan maak ik je foto zichtbaar

robbedoes68

• Gast

Offline Sylver84

• NCN Forum Member
  • Still alive
« Reactie #13 Gepost op: 17:06:51, zaterdag 11 juli 2009 »

Je heb nu de foto's aangeklikt rechts in het rijtje, je krijgt bij het aanklikken als goed het is links een grote foto, die link moet je volgende keer geven. Of geef mij je link ( webadres ) van je album, die vind je bovenin.

Gr

Peter
« Laatst bewerkt op: 17:17:04, zaterdag 11 juli 2009 door Sylver84 »

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #14 Gepost op: 17:14:29, zaterdag 11 juli 2009 »
Je heb nu de foto's aangeklikt rechts in het rijtje, je krijgt bij het aanklikken als goed het is links een grote foto, die link moet je volgende keer geven. Of geef mij je link ( webadres ) van je album, die vind je bovenin.

Gr

Peter
Je ken ook de tekst Mini uit de URL verwijderen Peter :D

Maar je bent goed bezig peter bij de nieuwkomers hier O0