hmm ja ik snap wat je bedoeld.
Voor mij is dat hele hoofdstuk lang geleden al afgesloten. En ik heb me er ook bij neergelegd dat de auto voorlopig niet terug komt. Ik wacht gewoon rustig af. Vroeg of laat krijg ik hem vanzelf terug.
Momenteel gaat het met de gezondheid van mijn meisje niet zo goed. Dat heeft voorrang. Ik bouw op mijn gemak de bmw af en dan ga ik terug kijken voor of een 100NX of een P11.
Ik heb al wat rond zitten kijken voor een leuke P11, desnoods uit de UK maar dat kost me met invoer enz net zo veel als hier. En kwa 100NXjes wordt het steeds dunner gezaaid hier. Ik had een leuke 2.0l gevonden hier in de buurt voor een prikkie maar die bleek totaal krokant te zijn.
Dus ik kijk op mijn gemak verder. En wie weet wat ik nog tegen kom. Er komt uiteindelijk wel weer een nissan terug voor de deur. En ook die zal weer uitgebouwd worden. Ik heb al wat ideeën voor een P11 in mijn gedachten, zoals o.a. een mooi camelkleurig leren interieur wat nette spoilers en een set diepe 5 spaaks velgen. Dus wie weet waar ik nog mee voor de dag kom :D