:cheer: goedenavond iedereen
Sorry voor mijn lange afwezigheid. Ik kon ivm ziekte en gezeik met mijn vader en gezondheidspro
blemen lange tijd niet online zijn. Althans ik kwam er niet aan toe. Ik weet dat ik iemand nog een reactie schuldig ben ^-^ .
Ik heb inmiddels het probleem omtrend de auto weer opgepakt. (3 weken vakantie tijd zat :D )
Ik heb alles afgezocht. gerechtswinkel RDW politie enz enz. Niemand kan me helpen met de auto. Terugkopen zit er in middels niet meer in. Ik weet wel dat de auto op prive terrein staat en dat het kenteken in een bedrijfspand ligt. Maar mijn pa is van mening dat ik "dood kan vallen" excuus voor het taalgebruik.
Het enige wat ik kan is via de rechter de vrijwarring afdingen. Maar daar schiet ik weinig mee op....
Ik heb via via wel wat info over de auto. De motor zit muurvast... Dus niet meer te draaien met een sleutel op de krukas poellie. De remmen zitten vast en er beginnen roestblazen op diverse plekken te komen >:(

Ik weet momenteel even niet meer wat ik nog kan doen om de auto terug te krijgen, en geld om overnieuw te beginnen heb ik niet...

Tot zover even deze trieste update...