sorry sorry sorry
Het is schandalig!! Ik besef mij opeens dat ik al sinds december 2007 lid ben van dit forum en me nog steeds niet heb voorgesteld...
..
Een aantal van jullie kennen mij al wel van het skylineclub-forum, maar voor degene die mij niet kennen:
Ik ben Ron, 25 jaar oud en ik kom uit Huissen. Ben een jaar of 10 geleden besmet met het Nissan-virus toen mijn vader een Nissan Primera P10 2.0LX automaat uit 1991 kocht:

Toen ik 19 was mocht ik de auto overnemen omdat mijn vader iets groters wilde gaan rijden. Ik was helemaal leip van die auto! Helaas stond ik (ruim 2,5 jaar later) eens bij het stoplicht te wachten en opeens, zo'n twee seconden later, zag ze er zo uit:

Iets waar ik momenteel steeds meer spijt van krijg is dat ik daarna geen primera meer heb gekocht. Ondanks dat ik in de tussentijd een heel fijne mazda 626 en een BMW 320i heb gereden.
3 weken geleden heb ik mijn BMW geruild voor een Ford Eskrot station; hele fijne auto, ik heb ook geen spijt dat ik geruild heb, maar de laatste tijd begint het wel steeds meer te kriebelen om een leuke P10 primera GT op te sporen en te gaan rijden.......
Maar goed, genoeg over mijn huidige situatie :P
Mijn doel: Een 4-deurs Nissan Skyline R33 GTS25T automaat!!!!
Dit zal voorlopig nog een droom blijven gezien mijn constant kelderende financiele situatie, maar ooit komt ze er!!