Zo, weer thuis EN met foto's!
Michael, ik en Antony waren zo rond het middaguur ter plaatse. De helft was op dat moment al aanwezig.
Auto geparkeerd, muziek aangeknald en kennis gemaakt met enkele nieuwe leden en ene mok + ledenpas uitgedeeld.
Beetje ouwehoeren, chillen, autootje kijken, je weet hoe dat gaat. Niet veel later kwam Jeroen aanrijden en terwijl we aan het meeten waren kwam er aan de overkant van het parkeerterrein nog de Clio Club het terrein oprijden. Ongeveer net zoveel auto's als wij maar uiteraard begon NCN eerder en stopten we later! ^-^
Binnen in de Mac nog ff wat te snacken en te drinken gehaald en toen buiten van het weer genoten. Ondertussen wat mensen van de jachthaven langsgehad die klaagden over het geluid. Prima, volume wat omlaag en daarna niks meer van ze gehoord.
Bij het parkeerterrein zat een watersport toko die een tuintafel buiten had uitgestald dus daar hebben we de laatste uurtjes op doorgebracht tot een uurtje of 17:00. Rick, Jeroen, Michael, Antony, Peter, Ronald en ik waren toen nog over en zijn toen gelijktijdig weggegaan.
Halverwege kwam Patrick nog langs om z'n Supra te tonen. Errug mooi ding! Ik heb nog een rondje mee mogen rijden. Heel raar om op de bestuurdersple
k geen stuur e.d. te hebben :D Ding was vanuit Japan begrenst op 190 km/h. Nog voor het eind van de parallelbaan zaten we in die begrenzer :P Mooi spul!
Hier komen ze, 12 fotootjes. Jeroen heeft er meer geloof ik.