Kleine update.
De laatste paar weken best wel druk geweest met andere dingen dan de skyline maar toch op de Zaterdag midagen wel wat kunnen doen.
Vorige week de wilekasten achter 4 cm uitgerold, dit was toch wel veel meer werk dan verwacht. De Skyline is toch wel een stuk sterker dan de normale Japanse auto. Het achterste deel van de wiekasten is 3 laags.
Met bijna 4 uurtje was de klus klaar. De oem schermen sluiten nu heel mooi aan op de bodykit.
Vandaag de intercooler er ff goed voor gehangen en stalen strippen in de voorbumper gepolysterd. De zit er veel meer stevigheid in de bumper. Vandaag ook nog even met de achterschermen aan de gang geweest. De schermen sluiten nu zeer goed aan en gaan de van de week er permanent op.
Woensdag kreeg ik ook mijn r34 voor en zij knippers binnen uit Nieuw Zeeland. Deze passen perfect in de bumper en zijschermen. Heb er alleen geen foto van gemaakt. Het is de bedoeling om de komende tijd veel met de auto bezig te gaan en hem ook binnen een paar weken af te hebben. Alleen begin ik nu tetwijfelen over de kleur. Zwart is weer zo zwart. Begin steeds meer te neigen naar Bayside blue of Nur spec groen. Ff over denken nog.
Hier 4 foto's vandaag.
Achterscherm best wel niet passen, zeg maar.

HÉ, past nu wel

Voorkant zonder bumper, even ic pijpen er snel opgedaan

Bumper weer op.

Ik zal van de week weer meer foto;s posten.
Chrs.