hallo.
ik ben Joost, kom uit het mooie dorpje wervershoof en ben sinds begin oktober eigenaar van een nissan sunny 1.4 sail

sinds dat ik de auto heb heb ik er een open luchtfilter en andere velgen opgezet. oz saturns 15 inch.
dat ik de auto kocht stond er 155000 km op. tijdens de proefrit zag ik dat mijn teller niet werkte, dacht kwestie van km kabel vervangen maar uiteindelijk was de teller gewoon stuk waardoor er een inging met 258000 km op de teller.

ben erg tevreden over de sunny. lekker electrisch zonnedakje. heerlijk voor in de zomer.
qua verlichting heb ik er philips h4 lampen erin zitten met 80% meer lichtopbrengst en piaa stadslichtjes met blauw wit led licht. staat wel stoer heb er helaas alleen nog geen foto van

dit is nog met ouwe blauwe stadlichtjes die niet veel licht gaven.

foto met de PIAA Blauw/Wit led stadlicht

foto met de PIAA Blauw/Wit stadslicht

vandaag 05-03-09 nog even druk bezig geweest met me auto. knipperlichten helder gemaakt. wat een werk wat een werk:P alleen om die oranje bollen die int knipperlicht zit weg te halen:P gebruik gemaakt van een scherpe schaar om de bol stuk te knippen:P het is een werkje wat ik niet gauw weer zo zou doen:P

bij deze foto had ik me knipperlichten even aangezet
toekomstplanne
n zijn:
witte knipperlichten
misschien verlagen
audio uitbreiden.
voor de rest nog niet echt plannen.