Hallo Nissan Liefhebbers...
Ik ben Marco, 41 jaar en natuurlijk in bezit van een Nissan. Een Primera 2.0 e GT (P10) uit 1990 om precies te zijn. (rood, en foto's volgen)
Wellicht ook een bijzonderheid, m'n Primera was de eerste GT op de Nederlandse weg, zogenaamde serie 0 auto, volledig met de hand gebouwd door Nissan... Aan de hand van dit model gaan ze later in Produktie... Althans dit was het verhaal van de Nisan dealer alhier.
Ik heb de auto aantal jaar totaal verwaarloosd, ik rijd namelijk een ordinaire leasebak (Seat Leon), en me vrouw fietst vrolijk naar d'r werk. Echter afgelopen maand moest hij wederom voor de jaarlijkse APK... En goed gekeurd. Auto had letterlijk jaar stil gestaan op straat, not de beste omstandigheden, dus accu opgeladen, banden opgepompt, en na een jaar probleemloos starten. En de liefde voor de Nissan werd weer actueel.
Kortom ik ben weer vrolijk op zoek naar dingetjes over de auto enz, en kwam hierdoor op dit forum...
Verder ben ik een italo-disco liefhebber (vandaar de login naam), en heb verder eigenlijk te veel hobby's...
Kortom ik gaat me even inlezen op dit forum, en hoop andere leden veel vragen te kunnen stellen.
Voor nu de groeten...en wellicht tot volgende bericht.
Vragen? > Mail