Heej Mensen,
Ik ben gisteren mijn auto wezuh halen, vandaag de hele dag mee op pad geweest (heen en terug naar Heerlen). Ik ben wezen meerijden met een M3 Coupe. Helaas niet zelf mogen rijden, auto was van die jongen zijn ouders. Moet zeggen zo'n 6 lijn zonder turbo's klinkt ook heel mooi, maar doe mij toch maar een RB26. Foto's van de auto zal ik proberen morgen te maken en te posten hier.
De auto bevalt goed tot nu toe. Je kan goed rustig rijden, maar even doorrijden wil ie ook wel. Het enige wat me opvalt in negatieve zin, zijn ligte trillingen rond 130/140 Km/u. Ik weet niet of het de uitlijning is of misschien al versleten rubbers. De trilling zijn niet zo erg dat er NU meer naar de garage zou moeten, maar zekers iets voor de grote beurt die hij binnenkort gaat krijgen.
@gespot topic
Ik kwam onderweg nog een rode P10 tegen trouwens, maar ik heb even onder de leden auto's gekeken, maar volgens mij geen lid. Het was dus een rode p10 met achterop in gekleurde stickertjes 2.0 16v. Voor de rest verlaagd, sportuitlaat en niet standaard LM waarvan het merk onbekend is.
Nou hopelijk morgen meer.