Auteur Topic: Desmond stelt zich voor  (gelezen 21781 keer)

Desmond

• Gast
Re: Desmond stelt zich voor
« Reactie #15 Gepost op: 22:50:30, donderdag 23 oktober 2008 »
Ondertussen al weer 10.000 km verder (270.000 km in totaal, 20.000 in 6 maanden) en de eerste mankementen hebben zich vandaag geopenbaard: de koppeling is versleten. Ik was al een beetje aan het twijfelen of de koppeling nog 100% was (trillingen tijdens het uit de 1 wegrijden) maar kon geen tekenen van slippen bemerken. Tot ik vanmiddag met lage snelheid de 2 in schakelde op een steil stukje brug en de motor erg veel meer toeren maakte dan er gang in zat. Daarna kon ik in elke versnelling door een flinke dot gas dit slippen merken, dus dat is einde verhaal.

Weet iemand een goede / goedkope garage in de buurt van Alkmaar? De plaatselijke dealert schijnt wel ok te zijn (maaar ja, niet goedkoop waarschijnlijk)

Groet, Desmond

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: 08:19:06, vrijdag 24 oktober 2008 »
stormvogels in ijmuiden is wel goed (ligt niet naast alkmaar, maar das het meest dichtbij wat ik ken)
nou weet ik toevallig dat een monteur van stormvogels beverwijk voor zichzelf is begonnen in een eigen garage dicht bij IJmuiden (idcht bij de snelweg A9)
zal es navragen.

Offline KeviNissan

• Mooiste auto+project 2010
  • NCN Forum Member
  • (¯`·._.·{NCN}·._.·´¯)
« Reactie #17 Gepost op: 20:49:17, maandag 27 oktober 2008 »
voor de 1.6 zijn ze niet zo heel duur plus dat het niet al te veel werk is

Desmond

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 21:24:36, maandag 17 november 2008 »
Thanks voor het meedenken. Koppeling is (+ middendemper + grote beurt) was al na een paar dagen door de dealer vervangen. Niet goedkoop, maar werd er wel snel en goed geholpen.

Ben nu erg gelukkig met de winterreifen van Colin  O0 en met terugwerkende kracht iets minder met de brede (205) zomersloffen op 16 inch LM. Die waren duidelijk minder comfortabel en het verbruik scheelt ook wel. Misschien moet ik even zoeken naar 15 inchjes? (Looks interesseren me niet zo...)

Offline BenInge

• NCN Forum Member
  • **
  • NiSsAnRuLeZ
Re:Desmond stelt zich voor
« Reactie #19 Gepost op: 19:14:12, dinsdag 18 november 2008 »
ik ga nog even in wezep kijken op de sloop was niet van plan om veel geld hiervoor uit te geven.
en btw ik woon op de bleike

Desmond

• Gast
Re:Desmond stelt zich voor
« Reactie #20 Gepost op: 18:41:30, donderdag 26 februari 2009 »
Ik ga verhuizen en mag binnenkort voor een APK + kleine beurt (en naar ik vrees ook schokdempers oid). Is er iemand die een beetje betrouwbare garage kent in de buurt van Ede waar ze nog hart voor het vak hebben?

Thnx, Desmond