Foto-geil mag :)
Op de foto's ziet ie er netjes uit, maar in't echt istie iets minder net. Was van een vrouw die een auto als een gebruiksvoorwe rp zag.
Velgen bladderen af, auto zit vol kleine deukjes (Zou niet weten hoe die erin komen, kan er geen logische verklaring voor bedenken), de motorkap was ooit het bed van een kat en zit dus vol krassen, de wielkasten zijn flink aan het roesten, het linker voorscherm is in een andere kleur grijs en de voorbumper zit een scheur in. Het interieur is ook ongelovelijk smerig (Overal vlekken), deurkaart en handgreep links zijn kapot en de ramen kunnen niet open.
De schokdempers voor waren gaar, maar die heb ik al vervangen. Ook meteen een grote beurt gegeven. Bougies waren op en het luchtfilter was zo smerig dat je het vuil er met je vinger af kon schrapen. En toch starten binnen 2 tellen, een echte Nissan dus ;D.
Al met al niet zo netjes dus. Maar alles word gefixed. Eerst het interieur oplappen, want daar moet ik tegen aan kijken als ik rijd, de buitenkant komt daarna :P