Auteur Topic: Hilde  (gelezen 77048 keer)

Hilde

• Gast
Hilde
« Gepost op: 21:45:58, zondag 11 mei 2008 »
Tja zal ik er dan ook maar eens aan geloven?

Vooruit ik zal eens een poging wagen...

Ik ben Hilde, 32 jaar, alleenstaande mama van 3 kids en sinds kort de trotse eigenaresse van een 100nx... past dat dan 3 kids in een 100nx in kinderstoeltje s... Ja dat past hahaha.... Voor degenen die nieuwsgierig zijn ik kom uit alphen a/d rijn.

Gelukkig met dit weer liggen de targadaken meer in mijn kofferbak dan op het dak zelf. Dat is super genieten.

Ik heb mijn 100nx gekocht met schade en mijn clio van 2004 de deur uitgedaan... mijn eerste nissan en dan een sportieve 100nx dat is genieten.

Hoe heb ik de ncn leren kennen? Ik ben met mijn beste vriend op de kika meeting geweest en heb daar ontzettend genoten van de auto's en de sfeer... vandaar mijn aanmelding hier en waarschijnlijk in de toekomst dat ik me nog eens als een daadwerkelijk lid ga aanmelden.

Een ding is zeker... op een meeting kom ik zeker nog eens langs met mijn eigen 100nx... met kinderzitjes  ;)

groetjes Hilde

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Micra 2.0 GTi
Re: Hilde
« Reactie #1 Gepost op: 21:51:23, zondag 11 mei 2008 »
Haha...welkom!!!  :)

Unieke verhaaltje. Wel grappig, 2004 Clio weggedaan en een 100NX gekocht. Vanwaar die keus?

Grtz

Offline Jeroen_N12

• NCN Forum Member
  • JAE 2008 t/m 2012
    • NCN
« Reactie #2 Gepost op: 21:52:26, zondag 11 mei 2008 »
Heey welkom! Heb ik niet met jullie staan praten toen nog even ook? Grijze NX als ik me niet vergis?

En 3 kinderen in een NX, das wel cool! Alleen zorgen dat ze niet te snel groot worden want dan wordt het wel wat krap :D

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #3 Gepost op: 21:57:59, zondag 11 mei 2008 »
He Hilde,

Welkom. Gelukkig een Ring-fanate erbij ;) O0

Hilde

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 21:59:54, zondag 11 mei 2008 »
Dank jullie wel!

Mijn keuze voor de 100nx uit '93 voor de clio uit 2004? tja uhm vrij simpel kijk naar de auto en je weet het hahaha.. ben echt gek op mijn autootje... met de clio had ik veel minder!

3 kids in een 100nx gaat prima hoor Jeroen. Volgens mij gaat het nog beter als ze uit die rotte zitjes zijn hahaha.. die nemen veel ruimte in. En ja je hebt ons gesproken op de meeting en hij toont grijs maar op kenteken staat het gekke ding groen... en als je goed kijkt ja dan zie je dat er vleugje groen in zit.

Ja ja Laurens, ik kan verdorie alleen niet mee... moet werken op de zaterdag! dat is echt niet grappig... en de zondag mag ik de kids weer op gaan halen bij de papa. Dus dat gaat het niet worden..

groetjes

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 22:09:00, zondag 11 mei 2008 »
Super leuk dat je erbij komt. Een 100Nx heeft ook veel meer emotionele waarde daneen 1000 in een dozijn Clio. Welkom hier en als je met iets hulpnodig hebt horen we het wel. Je hebt in ieder geval een van de beste Nissan monteurs van het land bij je in Alphen wonen.

gr BB

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #6 Gepost op: 22:13:27, zondag 11 mei 2008 »
welkom hier.

en ja 100nx is inderdaad leuker dan een clio.

we zien je vast wel eens op een meeting verschijnen. en we zijn trouwens gek op foto's hier ;)

gr barry

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #7 Gepost op: 22:47:12, zondag 11 mei 2008 »
Welkom op het forum.

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #8 Gepost op: 22:49:05, zondag 11 mei 2008 »
nou kijk eens aan, vandaag een NX weg gegaan uit de club, nu weer een (misschien) nieuwe erbij

welkom!

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 23:40:40, zondag 11 mei 2008 »
Welkom. Ik heb tot gister zelf ook een NX gehad. Zijn hele fijne auto's maar let op de roest. Dat is 1 van de redenen waarom die van mij weg moest.

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #10 Gepost op: 23:43:44, zondag 11 mei 2008 »
Dank jullie wel!

Mijn keuze voor de 100nx uit '93 voor de clio uit 2004? tja uhm vrij simpel kijk naar de auto en je weet het hahaha.. ben echt gek op mijn autootje... met de clio had ik veel minder!

3 kids in een 100nx gaat prima hoor Jeroen. Volgens mij gaat het nog beter als ze uit die rotte zitjes zijn hahaha.. die nemen veel ruimte in. En ja je hebt ons gesproken op de meeting en hij toont grijs maar op kenteken staat het gekke ding groen... en als je goed kijkt ja dan zie je dat er vleugje groen in zit.

Ja ja Laurens, ik kan verdorie alleen niet mee... moet werken op de zaterdag! dat is echt niet grappig... en de zondag mag ik de kids weer op gaan halen bij de papa. Dus dat gaat het niet worden..

groetjes

Haha, komen nog genoeg andere momenten! ;)
Veel plezier van de auto iig maar dat komt vast goed!

Offline PhUnkY

• NCN Forum Member
« Reactie #11 Gepost op: 00:38:16, maandag 12 mei 2008 »
Hallo Hilde,

Wat leuk dat je via de KIKA-meeting in contact bent gekomen met ons!
Het zou zomaar kunnen dat we ook nog even met elkaar hebben staan te praten..
Heb zoveel mensen gesproken die dag :) !

Erg leuk dat je hier een kijkje komt nemen op het forum!
Mocht er wat zijn met de NX, dan zijn er genoeg mensen in de buurt van Alphen die
je mogelijk zouden kunnen helpen!

Ben benieuwd naar piccies! O0

Hilde

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 00:44:28, maandag 12 mei 2008 »
Hoi hoi Marcel,

Tja kan zomaar dat je me op de kika meeting gezien hebt. Ik kan het zo niet zeggen hahaha heb er toen ook veel gezien en veel aangesproken. Heb toen een tijd met Martijn en Rebecca staan praten en Jeroen.

Foto's plaatsen tja ik wilde het doen maar kreeg het niet voor elkaar dussssssss als je me kan zeggen hoe komt mijn nx en een foto van mijn smoeltje op het forum voor de liefhebbers.

groetjes

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 00:46:03, maandag 12 mei 2008 »
Welkom! Je kan ze op mijnalbum zetten en dan de link hier plaatsen, zijn vast wel mensen die dan even wat foto's op het forum zetten.

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #14 Gepost op: 01:05:27, maandag 12 mei 2008 »
Hilde ,

Welkom bij NCN..

Idd een heel verstandige keus om voor een 100NX te kiezen ipv een Renault (K)lico.. hihihi
Kijk Zuid holland wordt aardig vertegenwoordi gd bij NCN.

Aanstaande vrijdag gaan we weer met een aantal man van NCN naar het Transferium in Leiden.
Daar is het een gezellige boel, misschien een ideetje om ffies langs te komen ??

Groetjes en veel plezier met je NX...

Stephan