Tja ik was hier op't forum al wat vraagjes aan het stellen zonder me echt ff voor te stellen,bij deze dus.
Ik ben familievader van twee jongens (8+15) en woon met m'n gezinnetje en vrouw Conny (1966) in het Vlaamse B-2500 Lier nabij Antwerpen.
Waarom op jullie Nederlands fora ? ,wel ik zit verder ook qua Pc,reizen,camper ook in Nl fora's te rommelen en vindt het alvast veel gezelliger bij onze Noorderburen,so Why Not hé
Waarschijnlijk de oudste hier op het forum want ik ben van bouwjaar 1960 !
Zoals mijn naam al zegt was mijn eerste auto in de Seventies een Datsun J 160sss Violet/Rallyetype en heb nu na vele omzwervingen via Opel,VW en enkele Elia (SK) getunde Renaults R11/R21 terug gekozen voor iets deftigs namelijk een Primera SW uit 12/2001 met ca.80.000 km's op de teller.
We wilden een SW en hadden eerst nog wel een Laguna break in ons gedachten,ook wel mooi,maar na wat zoekwerk op het Net gewoon voor een Station "met" kwaliteit gegaan en een mooie look.
Momenteel is ie nog standaard en daarom zoek ik ook nog één en ander waarvoor ik jullie aller hulp graag aanspreek
O0
http://www.nissanclub.nl/index.php?topic=18278.0Van beroep ben ik veiligheidsamb
tenaar bij de Belgische staat sinds enige tijd,in mijn jonge jaren echter lasser en vrachtwagenmek
anieker.
Buiten auto's heb ik interesse in Reizen,Fotografie,Muziek en Pc's,wil je meer weten,just ask !
Zo staat ie nu in de garage sinds gisteren

Fotos van de advertentie op Autoscout.be

Deze 1976-er hebben we ook nog maar da's weer een heel ander verhaal..... :D

Groetjes,
Eric