Hallo allemaal!
Om me maar ff voor te stellen, ik ben Denny en kom uit Hoogvliet.
Sommigen kennen mij wel, meesten ook niet.
Ik heb me hier aangemeld omdat er veel bekenden hier zijn en misschien binnenkort een Nissan bijkomt.
Maar me auto, ik rij in een parelmoer gele Mitsubishi Colt.
Deze heb ik vorig jaar zomer gekocht, had hiervoor een Fiat Unootje.
Naja al snel paar dingen doen aan de auto en tot nu is er veel aan veranderd. De grootste veranderingen zijn andere velgen en banden, Koni race onderstel, veerpootbrugge n, interieur volledig gestript, ander uitlaatsysteem en nog wel meer dingen.
Nou tijdje geleden had ik een beetje een dip, ik was erg aan het twijfelen om me auto ook te gaan verkopen. Maar uiteindelijk heb ik het toch niet gedaan (waar ik nu wel erg blij mee ben). Ik wilde er een Eclipse 2G of Evo voor terug halen.
Maar goed ik had er al veel aan gedaan en uiteindelijk besloten hem te houden. En toen had ik ook zoiets van laat ik het nu maar af gaan maken, ik wilde een showauto ervan gaan maken.
Nou ondertussen heb ik een andere motorkap, koplampen, sideskirts, voorlip en achterbumper liggen.
De afspraak bij de spuiter is gemaakt, daar gaat hij deze maand heen. Hij word geheel strak gemaakt, alles gaat eraf, mistlampen, ruitenwisser, antenne en nog veel meer. Alleen de handgrepen blijven zitten.
Dan word de motorkap doorgelast, die wielkassen uitgerold enzo. En de hele auto en de velgen worden in een unieke, special paint gespoten.
Word echt heel erg gaaf.
Daarna ga ik gelijk verder met het interieur, er moet bi-xenon in en daarna ga ik de motor verder klaarmaken.
Dat was het verhaal wel even. Ik zal jullie wel op de hoogte houden als jullie willen.
Cheers Denny