Nou, ook ik moet er maar even aan geloven dan. Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Martijn, woon in Haarlem en ben 24 jaar oud. Zo dat was dat! ;D Ik ben hiervoor 2 jaar verslaafd geweest aan mijn vorige auto, een Renault Megane Coupé. Naar mijn idee één van de meest vette standaart auto's ooit. ^-^ Na veel zoeken een mooie gevonden, maar helaas was dat juist het probleem.
Heb er bijna 2 jaar in gereden, maar alleen maar problemen gehad. Echt alles laten vervangen aan de auto bij de Renault dealer, maar het mocht niet baten. Verschrikkelij k. Tja en dan moet je plots toch de beslissing nemen :-\; dat ding moet weg voor iets degelijks en toch sportiefs. En het móét rijden! Elke ochtend je auto instappen met klamme handjes is niet fijn. ???
Maar na veel zoeken een geschikte opvolger gevonden! Een Nissan Almera 1.5 16V Edition Sport uit 2002! Het enige wat me deed twijfelen was de kleur, maar nu ik hem 3 maanden heb ben ik er aan gewend. De kleur is namelijk wit.. Gelukkig is alles wel meegespoten. Dan port t wel een beetje. Maar ook deze auto dient toch een beetje opgeleukt te worden. Dus ben al druk op zoek naar nieuwe velgies, een verenset om hem te verlagen en een nieuwe eindpot. Dat is dus het begin...
Foto's volgen snel, dus heb je nog een idee, BRING IT ON!! ;D