Auteur Topic: Mijn 2de N15  (gelezen 19304 keer)

niels_vinke

• Gast
Mijn 2de N15
« Gepost op: 13:14:40, zondag 12 november 2006 »
Hallo allen,

Ik ben Niels, bij sommigen ook wel bekend als nielsus. Ik ben hier een poosje niet actief geweest en dit om de volgende 2 redenen. Ben vanaf mei retedruk geweest met het huis dat ik met mn vriendin heb gekocht.

En ten tweede omdat ik een klein poosje nissanloos ben geweest. Ik had tot april dit jaar een zilvergrijze n15 ( zal de foto's van de week nog even posten ) maar na verschrikkelij k veel geouwehoer met dat ding het ik besloten de auto weg te doen. Ik heb het voor mekaar gekregen om 3 koppelingssetj es te verslijten in anderhalf jaar  :'( Geen garagebedrijf en zelfs bij nissan konden ze geen zinnige conclusie trekken. Toen ik besloot om er een ander blok in te hangen ben ik aangereden en toen werd de keuze makkelijk, weg ermee.

Dit alles speelde zich af net nadat we het huis hadden gekocht dus ik had niet al te veel geld over voor een nieuwe ride, omdat we ook niet op een paar houten kistjes wilden zitten  ;)

Na het nodige gespeur op marktplaats en speurders enz. heb ik toch besloten om eens naar de dealert te gaan ( Nissandealer Selles aan de kamperzeedijk, dit is vlakbij zwolle )

Er stond daar een rode n15 hatchback. De auto is uit 1996, net als mn oude. Het enige wat minder is is dat dit een 1.4 is en mn vorige een 1.6 maargoed, het is wel te doen voor de komende 2 jaar ofzo. Deze auto heeft 7 jaar te koop gestaan binnen in de showroom voor veel te veel geld. Ik heb de auto in juni gekocht met een kilometerstand van 61000 km en inmiddels heb ik er al 11000 probleemloze kilometers mee gereden. Er staat nu dus 72000 op de klok en dat voor een auto van 10 jaar oud.

Van mijn oude auto heb ik de 16" Rial le Mans velgen overgezet, mn kn filter, instaplijsten en mn einddemper heb ik nog liggen evenals de verlagingsvere n. De audio is overgeplaatst.

Ik heb een set xenon 8000k liggen en zojuist mijn naam toegevoegd aan het flubber groupbuy lijstje.

Ik heb op dit moment 1 foto van mn auto maar deze week maak ik er een paar bij en zal ik nog wat foto's van mijn vorige almera posten.

Ik hoop hier weer wat vaker op het forum rond te hangen en me ook eens aanmelden als betalend lid.

Groeten Niels,

http://img297.imageshack.us/img297/6427/afbeelding005et8.jpg

« Laatst bewerkt op: 18:59:29, zondag 12 november 2006 door nielsus »

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Micra 2.0 GTi
Re: Mijn n15
« Reactie #1 Gepost op: 13:36:10, zondag 12 november 2006 »
Leuk wagentje, zit ook nog lekker in de lak zo te zien.

Gr.

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
Re: Mijn 2de N15
« Reactie #2 Gepost op: 21:57:43, zondag 12 november 2006 »
nette bak hoor!!!

Offline Antony

• NCN Forum Member
  • Only God can Judge me
« Reactie #3 Gepost op: 22:27:02, zondag 12 november 2006 »
Ik heb de deze n15 ook gezien bij Selles, was daar keer wezen kijken met mn moeder ze wilde kijken of er nog leuke almera's tussen stonden.
Vond deze rode zoon beetje de mooiste almera die er stond, O0 klopt het trouwens dat deze beschadigd was aan de voor zijde of was dat een andere? :-\

Leuk dat jij hem gekocht heb, heel veel plezier ermee ;)
Groeten antony 8)

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 22:49:44, zondag 12 november 2006 »
Veel succes ermee en welcome back!

Offline ztmjohn

• NCN Forum Member
  • **
  • SX4 Shogun (2007), voorheen N15 Gti (1999)
« Reactie #5 Gepost op: 23:20:44, zondag 12 november 2006 »
blijft leuk, een rode almera :)
succes ermee

john

niels_vinke

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 17:24:57, maandag 13 november 2006 »
@ Anthony: Geinig dat jij er ook bent geweest. Je komt dus ook hier uit de buurt begrijp ik.

Er was geen beschadiging aan de voorkant, alleen op de linkerdeur was de lak wat beschadigd en een klein deukje maar dat is toen gelijk opgelost.

Offline Antony

• NCN Forum Member
  • Only God can Judge me
« Reactie #7 Gepost op: 15:04:56, dinsdag 14 november 2006 »
Ja ik kom uit heerde, 12km ten zuiden van Zwolle, mooi plekkie hoor..Waar kom jij vandaan zag het niet in je profiel staan.
Wat ik wel zag staan is de naam Vinke :D Dat is ook mijn achternaam  ::) Zal wel geen familie zijn maar je weet nooit ;)

niels_vinke

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 18:27:16, dinsdag 14 november 2006 »
Ik kom uit kampen maar woon sinds half juli in zwolle. Volgens mij heb ik geen familie in heerde nee

niels_vinke

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 13:39:45, zondag 04 februari 2007 »
Gister de xenon gemonteerd die ik nog had liggen. 8000 bixenon. Ik sta er toch weer versteld van wat voor een bak licht er uit komt! Top. Foto's volgen.

En eind van de week een afspraak bij de schadeherstell er. Kreeg de auto vorige week terug uit een parkeergarage hier in zwolle met een flinke kras op de deur en een buts in het achterscherm, en ja, niemand had t gedaan.  >:(
« Laatst bewerkt op: 13:41:42, zondag 04 februari 2007 door nielsus »

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #10 Gepost op: 14:00:40, zondag 04 februari 2007 »
Hee, waar in Zwolle woon je tegenwoordig?

niels_vinke

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 14:05:32, zondag 04 februari 2007 »
Holtenbroek, vlak achter deltion waar ze nu aan het bouwen zijn overal. Waar zit jij ergens dan?

Offline Pascal P11GT

• NCN Forum Member
  • primera boy
« Reactie #12 Gepost op: 17:30:46, vrijdag 09 februari 2007 »
keertje straat racen ?

nee grapje laurens weet der alles van :(

maare leuek  bakie heb je in woon in emmeloord dus aardig  dicht bij

wel leuk steeds meer nissans hiero in de buurt binnen kort maar is een meet in kampen doen of zo(als mijn gt  weer loopt)

Offline Banzai

• NCN Forum Member
  • On the road again..
« Reactie #13 Gepost op: 17:38:44, vrijdag 09 februari 2007 »
netjes. Nog ietsie zakken met dat ding en die stickertjes bij je sloten weghalen, dan is ie toppie.

niels_vinke

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 20:53:12, vrijdag 09 februari 2007 »
Verlagingsvere n heb ik al, moet ze alleen nog laten monteren en ja die stickers zijn ook niet echt mooi maar het scheelt wel in het donker en je kunt het sleutelgat niet vinden haha